У міській раді діятиме відділ державного архітектурно-будівельного контролю
З метою здійснення державного архітектурно-будівельного контролю за дотриманням вимог містобудівного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил під час будівництва об’єктів нерухомого майна, за ініціативи міського голови Володимира Шматька депутатами міської ради прийнято рішення про утворення відділу державного архітектурно-будівельного контролю.
Децентралізація системи державного управління та передача максимальної кількості повноважень із загальнодержавного на місцевий рівень— першочергове завдання реформ в Україні. Реформування системи державного архітектурно-будівельного контролю— не лише складова програми реформ, але й вимога сьогодення.
Згідно з нормами чинного законодавства органи місцевого самоврядування отримали можливість перебрати на себе повноваження щодо надання адміністративних послуг з питань набуття права на виконання підготовчих або будівельних робіт і введення об’єктів в експлуатацію, а також здійснення заходів Держархбудконтролю.
Як зазначив начальник відділу державного архітектурно-будівельного контролю міської ради Володимир Юрків, метою створення цього відділу є перш за все допомога людям оперативно, не виїжджаючи за межі міста, отримати необхідну дозвільну документацію на будівництво і введення в експлуатацію об’єкту нерухомості.
З початку 2015 року розпочалась практика перейняття повноважень органами місцевого самоврядування в Україні. На даний час вже створено більше 80 інспекцій.
Спрощення системи більш активно підхопили у містах та районах центральної і східної України, зокрема у Київській та Дніпропетровській областях.
На західній Україні — це наші найближчі сусіди, міста Тернопіль, Коломия, Кам’янець-Подільський, де діють такі інспекції з 2016 року. Близько місяця тому такі повноваження перебрало на себе й місто Луцьк.
Дуже відрадно, що у Тернопільській області Чортків є другим містом після обласного центру, що буде мати відповідні повноваження.
“Створення таких відділів на місцях передбачає певні критерії і вимоги”, – продовжив Володимир Юрків.
“В першу чергу — це забезпечення штатними одиницями не менше трьох чоловік (начальник відділу, інспектор, реєстратор), а також приміщенням, оргтехнікою та засобами. Наступний крок – 2 працівники відділу (як мінімум) повинні пройти курси у м. Києві, скласти іспити, щоб одержати доступ до Державного реєстру. Після перевірки Державною архітектурно-будівельною інспекцією виконання усіх зобов’язань комісією передаються архівні документи з м. Тернополя й надається дозвіл на самостійну діяльність у м. Чорткові.
Зважаючи на вищевикладене, орієнтовно через місяць-півтора ми плануємо перейняти ці повноваження”.
Міський голова Володимир Шматько: “Діяльність відділу державного архітектурно-будівельного контролю, безумовно, сприятиме вдосконаленню містобудівної діяльності, посиленню ролі й відповідальності міської ради як органу місцевого самоврядування щодо комплексного і якісного розвитку територій в Чорткові в інтересах територіальної громади міста”.
Сектор з питань внутрішньої політики і зв’язків з громадськими організаціями та ЗМІ
ДОГОВОРИ НА ВИВЕЗЕННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ ПОВИННІ МАТИ ВСІ
Частина підприємців, що здійснюють свою діяльність у центральній частині Чорткова, досі не мають договорів …Читати даліДО УВАГИ ВЛАСНИКІВ НЕРУХОМОСТІ ТА СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ ЧОРТКІВСЬКОЇ ГРОМАДИ!
Власник бізнесу, який ухвалив рішення про релокацію зі сходу України у зв’язку з військовою …Читати даліКЕРІВНИЦТВО ТА ЛІКАРІ ЧОРТКІВСЬКОЇ ЛІКАРНІ ПЕРЕЙМАЛИ ПЕРЕДОВИЙ ДОСВІД КОЛЕГ ІЗ ПЕРШОГО МЕДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ЛЬВОВА
Керівництво та лікарі Чортківська центральна міська лікарня відвідали Перше медичне об’єднання Львова, до котрого …Читати даліКОМАНДА ЧОРТКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПЕРЕЙМАЛА ДОСВІД КОЛЕГ ІЗ КАЛУША
Нещодавно із робочим візитом до Чорткова приїжджала делегація Калуської міської ради (Івано-Франківська обл.) на …Читати даліДО УВАГИ ВСІХ, У КОГО РОДИЧІ, БЛИЗЬКІ ЧИ ДРУЗІ ВОЮЮТЬ!
У неділю, 28 квітня, із Чорткова черговий раз на фронт вирушатимуть волонтерські команди Чортківської …Читати далі