Оголошення орендодавця – Чортківської міської ради про намір передати в оренду об’єкт комунальної власності
Чортківська міська рада має намір передати в оренду комунальне майно, а саме:
Назва об’єкта: частина даху нежитлової будівлі по вул.Тараса Шевченка,34, що належать територіальній громаді м.Чорткова, в особі Чортківської міської ради.
Відомості про об’єкт: частина даху нежитлової будівлі, загальною площею 25 кв.м.
Вартість майна за незалежною оцінкою: 103500,00 грн. (сто три тисячі п’ятсот гривень 00 копійок).
Мета передачі в оренду: комерційне використання.
Заяви про оренду зазначеного об’єкту приймаються протягом десяти робочих днів після опублікування оголошення за адресою: 48500, м. Чортків, вул. Тараса Шевченка,21, каб.№5 (загальний відділ), тел. (03552) 2-03-85, факс (03552) 2-03-85.
Заяви подаються в окремому конверті з написом «Заява про оренду» із зазначенням найменування та місцезнаходження об’єкта оренди. У разі надходження двох і більше заяв на даний об’єкт оренди орендодавець оголосить конкурс на право його оренди відповідно до вимог абз. 3 частини четвертої ст. 9 Закону України «Про оренду державного та комунального майна».

ДО УВАГИ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ!
Чортківська міська рада інформує громадян, які були змушені залишити своє місце проживання та перемістилися …Читати далі
Підрозділ «СТУГНА» — Запрошуємо Професіоналів!
Стугна масштабується! Шукаємо вмотивованих фахівців для посилення нашої команди. Якщо ви готові долучитися до …Читати далі
ОРГАНИ ДЕРЖАВНОЇ СТАТИСТИКИ ПРОВОДИТИМУТЬ ВИБІРКОВЕ ОБСТЕЖЕННЯ ДОМОГОСПОДАРСТВ У 2026 РОЦІ
У грудні 2025 року органи державної статистики розпочинають проведення обстеження бюджетів домогосподарств (далі – ОБД), …Читати далі
Триває прийом заявок на Національний конкурс «Благодійна Україна-2025»
Національний конкурс «Благодійна Україна» – щорічний всеукраїнський конкурс, що відзначає найкращих благодійників, волонтерів, бізнес …Читати далі
УВАГА! ВАКАНСІЯ!
Чортківська міська рада інформує про початок прийому документів від кандидатів на заміщення вакантної посади …Читати далі






