Алгоритм дій персоналу та відвідувачів у торговельно-розважальних центрах та інших торговельних комплексах
Рекомендації власникам:
1. Забезпечити наявність та готовність системи оповіщення на випадок надзвичайної ситуації воєнного характеру.
2. Визначити найближчі укриття для відвідувачів та персоналу.
3. Позначити маршрути евакуації до укриттів.
4. Призначити осіб, відповідальних за оповіщення, відкриття дверей запасних евакуаційних виходів, забезпечення порядку під час евакуації, збереження майна тощо.
5. Розробити чітку інструкцію для працівників щодо дій за сигналом та провести з ними тренування.
6. Розмістити на видному місці інформацію для відвідувачів щодо порядку дій за сигналом.
7. Періодично доводити інформацію до відвідувачів щодо дій у разі загрози та виникнення надзвичайної ситуації (гучномовним зв’язком, пам’ятками, буклетами тощо).
8. Організувати швидку евакуацію відвідувачів та персоналу у разі загрози.
9. Перевірити відсутність людей у приміщеннях після евакуації.
10. За необхідності вжити обмежувальні заходи щодо кількості відвідувачів.
Рекомендації відвідувачам:
1. Ознайомитися з інформацією щодо дій у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій під час перебування у закладі.
2. Дотримуватися правил поведінки у місцях масового перебування людей.
3. Не залишати неповнолітніх дітей без нагляду.
4. Уважно стежити за сигналами системи оповіщення та оголошеннями адміністрації закладу.
5. Неухильно виконувати вказівки адміністрації закладу.
6. У разі оголошення евакуації негайно залишити приміщення, зберігаючи спокій.
7. Під час евакуації не користуватися ліфтами, спускатися сходами, прямувати визначеними маршрутами евакуації до визначених укриттів.
8. Швидко, без паніки зайняти місце у найближчій захисній споруді (сховищі, підвальному приміщенні, паркінгу тощо).
9. Якщо захисної споруди поблизу немає, сховатися за бетонними плитами, бордюром, лягти у заглибленнях землі, згрупуватися та закрити голову руками.
10. При виникненні паніки зберігайте спокій та здатність швидко і правильно оцінювати ситуацію.
11. За необхідності надати допомогу тим, хто її потребує.
Останні новини
ЧОРТКІВСЬКА ГРОМАДА – УЧАСНИЦЯ ПРОЄКТУ GIZ ЩОДО ЕНЕРГЕТИЧНОЇ СТІЙКОСТІ
Чортківська громада пройшла конкурсний відбір для участі у розробці пілотного техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) в …Читати даліДО 5 ЧЕРВНЯ ВІЙСЬКОВОЗОБОВ’ЯЗАНІ З ОБМЕЖЕНОЮ ПРИДАТНІСТЮ МАЮТЬ ПОВТОРНО ПРОЙТИ ВЛК
Міністерство оборони України нагадує: громадяни, які є військовозобовʼязаними і до 4 травня 2024 року …Читати даліШТРАФИ НЕ ЗУПИНЯЮТЬ: ВОДІЇ ПРОДОВЖУЮТЬ ПОРУШУВАТИ ПРАВИЛА У ЦЕНТРІ ЧОРТКОВА
Попри значну кількість виписаних штрафів, муніципальна інспекція й надалі фіксує випадки порушень правил дорожнього …Читати даліЗЕЛЕНИЙ, ЧИСТИЙ, УЛЮБЛЕНИЙ ПАРК – РЕЗУЛЬТАТ СПІЛЬНОЇ ПРАЦІ
Працівники КП «Парковий культурно-спортивний комплекс» щодня дбають про те, щоб головна відпочинкова зона нашого …Читати даліТиждень безбар’єрності: як слова формують реальність
Наші слова відображають ставлення. Часто саме мовлення визначає, як ми бачимо інших. Які слова …Читати далі