СЛАБКИЙ ТИСК ВОДИ У ВАШОМУ БУДИНКУ? ДАВАЙТЕ РОЗБИРАТИСЬ РАЗОМ
Скарги споживачів на слабкий тиск води в будинках Чорткова – непоодинокі. Здебільшого люди відразу телефонують або пишуть до «КП Чортків водоканал», сподіваючись на те, що зазначена проблема буде вирішена фахівцями підприємства. На жаль, водопостачальне підприємство може діяти лише в межах своєї відповідальності і не може допомогти споживачеві у вирішенні проблем, які виникли поза цими межами. В цій публікації ми надаємо чіткий алгоритм дій споживача, який дозволять у найкоротші строки вирішити проблему з тиском води в крані власної оселі.
Хто за що відповідає?
Відповідь на це питання потрібно чітко знати, адже саме від цього залежить кількість часу, витрачена на вирішення проблем з якістю водопостачання (незалежно від того, в якому будинку проблема виникла – багатоквартирному чи приватному).
Існує чітке розмежування зон відповідальності, визначене законодавчо. Так, у випадку багатоквартирного будинку:
• КП «Чортківське ВУВКГ» відповідає за постачання води до зрізу фундамента багатоквартирного будинку;
• від зрізу фундамента до корінного вентиля квартири абонента (включно) відповідальність організації, яка обслуговує будинок (управляюча компанія, КП «Чортків дім», ОСББ тощо);
• від корінного вентиля (кран, яким перекривають водопостачання в квартирі споживача) до сантехприладів – відповідає власник квартири.
В приватному секторі:
• КП «Чортківське ВУВКГ» відповідає за постачання води з точки приєднання приватного будинку до комунального водопроводу (як правило – вона знаходиться у водопровідному колодязі, який у більшості випадків також є власністю споживача або декількох споживачів);
• від точки приєднання приватного будинку до комунального водопроводу і до сантехприладів на подвір’ї або в середині будинку – відповідає власник будинку.
Алгоритм дій по усуненню проблеми зі слабким тиском води
Здебільшого, при падінні тиску води, споживачі телефонують до КП «Чортківське ВУВКГ» за номером 2-23-67 або пишуть на електронну пошту cortkivvodokanal@gmail.com. Це не заборонено робити, але при такому підході вирішення проблеми може розтягнутися в часі, особливо сьогодні, коли в країні введено військовий стан. Для оперативного вирішення проблеми почати потрібно з себе. А точніше, зі свого помешкання.
Крок перший. Перш ніж телефонувати до КП «Чортківське ВУВКГ», споживач має переконатися, що проблема з падінням тиску води не пов’язана з проблемами на ділянці, за яку відповідає сам споживач.
Для цього:
• перевірте, як подається вода у всіх точках відбору (санвузол, кухня, тощо);
• зателефонуйте сусідам і поцікавтеся, чи в них також є проблеми з тиском води. В багатоквартирному будинку краще питати у сусідів, які мешкають в квартирах, підключених до інших стояків водопостачання.
Якщо у сусідів все в нормі, проблема криється на ділянці, за яку відповідаєте саме ви. Для вирішення проблеми варто:
• перевірити, чи повністю відкритий корінний вентиль (кран, яким перекривають водопостачання в квартиру);
• перевірити та за потреби прочистити аератори у змішувачах;
• перевірити та за потреби прочистити/замінити (за наявності) фільтри води, встановлені на водопроводі в помешканні;
• перевірити та за потреби прочистити «косий» фільтр (фільтр грубої очистки води), який встановлюється перед лічильником води.
Крок другий. У випадку відсутності тиску води і в сусідів по будинку, поцікавтеся у мешканців сусідніх будинків, чи задовільний тиск води в їхніх квартирах.
Якщо з’ясувалося, що у сусідніх будинках ті ж самі проблеми, то настав час телефонувати до КП «Чортківське ВУВКГ» за номером 2-23-67 або писати на електронну пошту chortkivvodokanal@gmail.com.
У разі, коли у сусідніх будинках аналогічні проблеми відсутні:
• мешканцям багатоповерхівок потрібно телефонувати до своєї управляючої компанії. Саме вона має розібратися з проблемами в середині будинку.
• мешканцям приватних будинків потрібно вирішити проблему самостійно або з залученням спеціаліста .
Треба зазначити, що головною причиною слабкого тиску води є замулення будинкових мереж, яке відбувається через відсутність їх промивок. Ці промивки, двічі на рік, має виконувати організація, що обслуговує будинок. В приватному секторі – аналогічна ситуація. Водопровід від точки розподілу (підключення до комунального водопроводу) до змішувачів в оселі споживача практично не обслуговувався в жодному будинку. Це обслуговування – обов’язок споживача, який, в більшості випадків, навіть не знає, як зробити промивку.
Увага!
Про всі планові та аварійні відключення водопостачання КП «Чортківське ВУВКГ» завчасно повідомляє споживачів:
• через офіційний сайт підприємства https://chortkivvoda.te.ua/;
• шляхом розвішування оголошень на дошках оголошень під’їздів будинків, на вулицях приватного сектору, де планується відключення;
• через інформаційні ресурси Чортківської міської ради.
Останні новини
УВАГА! НЕБЕЗПЕЧНИЙ ШКІДНИК — САРАНА!
Саранові — одні з найагресивніших шкідників, які можуть знищити врожаї на великих площах. Вони …Читати даліВОЛОДИМИР ШМАТЬКО НАГОРОДИВ ЗАХИСНИКА ІЗ ЧОРТКОВА ВІДЗНАКОЮ «ЗА ЧЕСТЬ І ВІДВАГУ»
За особистий приклад мужності та високий бойовий дух у надскладних умовах війни, відвагу, проявлену …Читати даліПРОЄКТ ПОРЯДКУ ДЕННОГО засідання постійної комісії міської ради
Проєкт порядку денного засідання комісії з питань депутатської етики та дотримання законності 1.Про …Читати даліГрафік засідань постійних комісій міської ради перед проведенням 118– ої сесії Чортківської міської ради VІІІ скликання 8 серпня 2025 року
Комісія з питань депутатської етики та дотримання законності 31 липня 2025р в 12.30 год …Читати даліОГОЛОШЕНО СТАРТ ПРИЙОМУ ЗАЯВОК НА УЧАСТЬ У НАВЧАЛЬНИХ ІНТЕНСИВАХ «ТЕПЛИЦЯ ІДЕЙ» ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ ІЗ КУЛЬТУРНИХ ТА КРЕАТИВНИХ ІНДУСТРІЙ
Швейцарсько-український проєкт «Згуртованість та регіональний розвиток України», UCORD та формація Lanka.pro оголошують старт прийому заявок …Читати далі