З БЮДЖЕТУ ЧОРТКІВСЬКОЇ ГРОМАДИ ПІДТРИМАЮТЬ РАЙОННЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТРУДОВИЙ АРХІВ»
На черговій сесії Чортківської міської ради депутати затвердили Програму фінансової підтримки Чортківського районного КП «Трудовий архів» на 2025 рік. Подібні програми будуть ухвалювати й інші громади колишнього Чортківського району, щоб забезпечити фінансову стабільність підприємства та його подальшу діяльність.
Програма спрямована на збереження архівних документів ліквідованих підприємств та установ різних форм власності, а також на централізоване тимчасове зберігання документів, накопичених у процесі документування службових, трудових чи інших правовідносин юридичних і фізичних осіб, що діяли на території Чортківського району. Також архів опікується іншими документами, які не належать до Національного архівного фонду.
Чому важлива робота Трудового архіву?



отримання пенсій на пільгових умовах.

Фінансова підтримка «Трудового архіву» сприятиме безперебійному зберіганню архівних матеріалів та забезпеченню соціального захисту громадян Чортківщини.
Останні новини
УВАГА! НЕБЕЗПЕЧНИЙ ШКІДНИК — САРАНА!
Саранові — одні з найагресивніших шкідників, які можуть знищити врожаї на великих площах. Вони …Читати даліВОЛОДИМИР ШМАТЬКО НАГОРОДИВ ЗАХИСНИКА ІЗ ЧОРТКОВА ВІДЗНАКОЮ «ЗА ЧЕСТЬ І ВІДВАГУ»
За особистий приклад мужності та високий бойовий дух у надскладних умовах війни, відвагу, проявлену …Читати даліПРОЄКТ ПОРЯДКУ ДЕННОГО засідання постійної комісії міської ради
Проєкт порядку денного засідання комісії з питань депутатської етики та дотримання законності 1.Про …Читати даліГрафік засідань постійних комісій міської ради перед проведенням 118– ої сесії Чортківської міської ради VІІІ скликання 8 серпня 2025 року
Комісія з питань депутатської етики та дотримання законності 30 липня 2025р в 12.30 год …Читати даліОГОЛОШЕНО СТАРТ ПРИЙОМУ ЗАЯВОК НА УЧАСТЬ У НАВЧАЛЬНИХ ІНТЕНСИВАХ «ТЕПЛИЦЯ ІДЕЙ» ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ ІЗ КУЛЬТУРНИХ ТА КРЕАТИВНИХ ІНДУСТРІЙ
Швейцарсько-український проєкт «Згуртованість та регіональний розвиток України», UCORD та формація Lanka.pro оголошують старт прийому заявок …Читати далі