ДО УВАГИ ПРЕДСТАВНИКІВ АПТЕЧНОГО БІЗНЕСУ
З 1 липня 2025 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 13.12.2024 № 1417, відповідно до якої всі аптечні заклади зобов’язані укласти договір із Національною службою здоров’я України для здійснення відпуску лікарських засобів та медичних виробів за програмою реімбурсації.
Наголошуємо, що алгоритм укладення договору є чітким, зрозумілим і максимально простим. За умови належної підготовки, приєднання аптечного закладу до програми реімбурсації займає мінімум часу. Для зручності надаємо покроковий алгоритм, як аптекам приєднатися до програми реімбурсації. Що необхідно для укладення договору: • зареєструвати аптечний заклад в електронній системі охорони здоровʼя та забезпечити реєстрацію уповноважених осіб; • забезпечити уповноважених осіб електронними підписами; • мати належне компʼютерне обладнання та доступ до Інтернету в кожній аптеці або аптечному пункті, де планується відпуск лікарських засобів та медичних виробів; • подати заяву про укладення договору через електронну медичну інформаційну систему, в якій зареєстрований заклад. Актуальна інформація про функціональні можливості МІС, що підключені до центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я розміщені за посиланням https://ehealth.gov.ua/pidklyucheni-doehealth-mis/ • під час заповнення заяви зазначити: • ПІБ підписанта договору та підставу, на основі якої діє підписант
- коректні банківські реквізити за форматом IBAN • обрати групи станів (нозологій), за якими заклад готовий здійснювати відпуск лікарських засобів та медичних виробів. Детальніше в оголошенні про укладення договорів про реімбурсацію на вебсайті НСЗУ https://contracting.nszu.gov.ua/ogoloshennya-pro-ukladennya-dogovoriv/dostupniliky/ogoloshennya/29112024 Важливо врахувати: • помилки, зокрема, але не виключно у банківських реквізитах, можуть призвести до необхідності повторної подачі заяви; • протягом 5 календарних днів з дати надсилання проєкту договору в системі уповноважена особа аптечного закладу накладає електронний підпис на договір. Договір є укладеним та набирає чинності з дати його підписання уповноваженими особами сторін; • після укладення договору необхідно позначити в системі ті аптеки та аптечні пункти, де здійснюватиметься відпуск лікарських засобів та медичних виробів. Додаткові вимоги: У разі необхідності уточнення даних щодо ліцензій на провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами та/або на діяльність з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, надати їх скан-копії, прикріпивши у додатках до заяви. Строки подання заяв: Дата початку строку дії договору — не раніше дати подання заяви. Договори укладаються на строк до трьох років. Контакти для консультацій: • технічні питання щодо подання заяви — до оператора вашої електронної медичної інформаційної системи; • загальні питання — на електронну адресу reimb@nszu.gov.ua або за телефоном контактного центру НСЗУ 16-77.
ПРОДОВЖУЄМО ЧИСТИТИ МІСТО – ДЕМОНТОВУЄМО НЕЗАКОННІ КІОСКИ
Системна робота щодо впорядкування міста – ліквідація незаконної реклами та кіосків – триває! Демонтуємо …Читати даліДОЛУЧАЙТЕСЯ ДО ФОРУМУ “ПРОЄКТНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ГРОМАД”
Запрошуємо фахівців взяти участь у форумі «Проєктний менеджмент для сталого розвитку громад», який організовує …Читати даліВІЙСЬКОВОГО ТАРАСА ШМАНЬКА НАГОРОДИЛИ ВІДЗНАКОЮ «ЗА ЧЕСТЬ І ВІДВАГУ»
Сьогодні, 8 серпня, Чортківський міський голова Володимир Шматько нагородив найвищою відзнакою міського голови «За …Читати даліВОЛОДИМИР ШМАТЬКО ПРИВІТАВ ПРАЦІВНИКІВ ВЕТЕРИНАРНОЇ МЕДИЦИНИ ІЗ ПРОФЕСІЙНИМ СВЯТОМ
Напередодні дня працівника ветеринарної медицини міський голова Володимир Шматько привітав представників даної сфери із …Читати даліЧортківський РЕМ
У п’ятницю, 8 серпня, з 9 до 17 год. не буде електропостачання у зв’язку з …Читати далі