ДО УВАГИ ПРЕДСТАВНИКІВ АПТЕЧНОГО БІЗНЕСУ
З 1 липня 2025 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 13.12.2024 № 1417, відповідно до якої всі аптечні заклади зобов’язані укласти договір із Національною службою здоров’я України для здійснення відпуску лікарських засобів та медичних виробів за програмою реімбурсації.
Наголошуємо, що алгоритм укладення договору є чітким, зрозумілим і максимально простим. За умови належної підготовки, приєднання аптечного закладу до програми реімбурсації займає мінімум часу. Для зручності надаємо покроковий алгоритм, як аптекам приєднатися до програми реімбурсації. Що необхідно для укладення договору: • зареєструвати аптечний заклад в електронній системі охорони здоровʼя та забезпечити реєстрацію уповноважених осіб; • забезпечити уповноважених осіб електронними підписами; • мати належне компʼютерне обладнання та доступ до Інтернету в кожній аптеці або аптечному пункті, де планується відпуск лікарських засобів та медичних виробів; • подати заяву про укладення договору через електронну медичну інформаційну систему, в якій зареєстрований заклад. Актуальна інформація про функціональні можливості МІС, що підключені до центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я розміщені за посиланням https://ehealth.gov.ua/pidklyucheni-doehealth-mis/ • під час заповнення заяви зазначити: • ПІБ підписанта договору та підставу, на основі якої діє підписант
- коректні банківські реквізити за форматом IBAN • обрати групи станів (нозологій), за якими заклад готовий здійснювати відпуск лікарських засобів та медичних виробів. Детальніше в оголошенні про укладення договорів про реімбурсацію на вебсайті НСЗУ https://contracting.nszu.gov.ua/ogoloshennya-pro-ukladennya-dogovoriv/dostupniliky/ogoloshennya/29112024 Важливо врахувати: • помилки, зокрема, але не виключно у банківських реквізитах, можуть призвести до необхідності повторної подачі заяви; • протягом 5 календарних днів з дати надсилання проєкту договору в системі уповноважена особа аптечного закладу накладає електронний підпис на договір. Договір є укладеним та набирає чинності з дати його підписання уповноваженими особами сторін; • після укладення договору необхідно позначити в системі ті аптеки та аптечні пункти, де здійснюватиметься відпуск лікарських засобів та медичних виробів. Додаткові вимоги: У разі необхідності уточнення даних щодо ліцензій на провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами та/або на діяльність з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, надати їх скан-копії, прикріпивши у додатках до заяви. Строки подання заяв: Дата початку строку дії договору — не раніше дати подання заяви. Договори укладаються на строк до трьох років. Контакти для консультацій: • технічні питання щодо подання заяви — до оператора вашої електронної медичної інформаційної системи; • загальні питання — на електронну адресу reimb@nszu.gov.ua або за телефоном контактного центру НСЗУ 16-77.

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ
ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу на зайняття посад незалежних членів наглядових рад закладів охорони здоров’я Чортківської …Читати далі
Проєкт порядку денного сто двадцять п’ятої сесії Чортківської міської ради VІІІ скликання
1.Про внесення змін до Програми фінансової підтримки Чортківського районного комунального підприємства « Трудовий архів» на …Читати далі
Тернопільський обласний центр підготовки громадян до національного спротиву продовжує навчання жителів області
Тернопільський обласний центр підготовки громадян до національного спротиву продовжує навчання жителів області У час, коли Україна …Читати далі
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРИЙОМ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ВІДШКОДУВАННЯ ВАРТОСТІ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ НА І-ІІ КВАРТАЛ 2026 РОКУ
Управління соціального захисту та охорони здоров’я Чортківської міської ради повідомляє про початок прийому пропозицій …Читати далі
КОЛЕКТИВ ЧОРТКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПІДТРИМУЄ ЗСУ!
У 2025 році колектив Чортківської міської ради задонатив 483 000 гривень на потреби Збройних …Читати далі






