НОВЕ ПОКОЛІННЯ ОСВІТИ: УРОКИ ВІД ТИХ, ХТО ТІЛЬКИ ПОЧИНАЄ
Сторітелінги, настільні ігри та заняття, які б допомагали стати учням щасливішими – саме так свої уроки з математики та фізики характеризує вчитель-початківець із Чортківського ліцею №5 Назар Дереворіз.
Для пана Назара цей навчальний рік – другий рік роботи в школі, до того чоловік працював програмістом та займався репетиторством з математики, проводив таборні збори при Монастирі кармелітів, що у нашому місті.
Починаючи із 8-го класу школи я, мої батьки та вчителі знали, що я стану програмістом, до чого і готувався. Я доволі добре вчився, брав участь практично у всіх олімпіадах з математики, інформатики, хімії тощо. Потім вступив на навчання у Київську політехніку, залишився жити в столиці та працював програмістом, але чомусь ця робота не припала мені до душі. Після початку війни повернувся до рідного Чорткова.
Якось так склалося, що брав декілька учнів, щоб допомогти їм з математикою, а відтак і сам став студентом Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка.
Якогось великого розчарування назвати я не можу, звісно, є певні труднощі. Насправді, доки не пішов працювати у школу, то не міг подумати, що це така виснажлива робота. До прикладу, я жодної хвилини не сиджу за вчительським столом під час своїх уроків, як на мене, коли ти ходиш між партами і проводиш уроки стоячи, то краще утримуєш увагу учнів.
Підготовка, проведення уроків, пошук матеріалів та розробка заняття – все це займає доволі багато сил та часу, але пояснити доступно за 40 хвилин не найпростіше завдання.
Навіть попри те, що маю педагогічну освіту, я досі вчуся і набираюся досвіду. Мав таку необережність забагато вірити своїм учням: коли почав працювати, перший час не перевіряв домашнє завдання, бо подумав, що діти його виконують, перевірка на уроці – це зайва трата часу. Для мене було тоді дуже великим здивуванням, що учні просто не виконували завдань, тому тепер користуюсь правилом «довіряй, але перевіряй».
Я часто використовую на своїх уроках сторітелінг, насправді, діти люблять слухати. Намагаюся перед кожною темою придумати щось цікаве, веселе, захоплююче, щоб заохотити учнів, бо вони дуже люблять слухати, а мені подобається це їх захоплення в очах.
Так, це непросто пов’язати якусь теорему чи математичну задачу із веселими історіями, але я готуюся до кожного уроку, і в цьому часто мені допомагає моя креативна дружина.
Окрім того, я не забороняю учням користуватися телефонами на уроках, якщо потрібно знайти якусь інформацію, бо якісно її шукати також потрібно вміти. Тішить те, що чат GPT найбільше помиляється у математичних задачах, тому школярам все ж доводиться напружувати свій розум.
Також для мене важливо, щоб діти комунікували між собою , тому робота в парах і групах часто зустрічається на моїх уроках.
Останні новини

У ЧОРТКОВІ ВІДБУВСЯ ЧЕРГОВИЙ ТЕАТРАЛЬНИЙ ВЕЧІР
У вечір неділі до Центру культурних послуг ім. Катерини Рубчакової завітав Тернопільський театр ім. …Читати далі
ДЛЯ ФУТБОЛЬНОГО ПОЛЯ ЗІ ШТУЧНИМ ПОКРИТТЯМ НА СТАДІОНІ «ХАРЧОВИК» ВСТАНОВЛЮЮТЬ ДОДАТКОВЕ ОСВІТЛЕННЯ
Працівники комунального підприємства «Парковий культурно-спортивний комплекс» продовжують крок за кроком покращувати інфраструктуру навколо футбольного …Читати далі
НАД ЧИМ ПРАЦЮВАЛИ КОМУНАЛЬНІ СЛУЖБИ ЧОРТКІВСЬКОЇ ГРОМАДИ ПРОТЯГОМИ МИНУЛОГО ТИЖНЯ?
КП «Чортківське ВУВКГ»: • Бригада АВР з водопостачання ліквідувала пориви мережі по вул. Мельника …Читати далі
ДИРЕКТОР ЧОРТКІВСЬКОЇ ЛІКАРНІ ПРО ПІДСУМКИ 2025 РОКУ, ВИКЛИКИ ТА ПЛАНИ НА МАЙБУТНЄ
Мінус на старті року, але плюс – на фініші. Нові лікарі, сучасне обладнання, капітально відремонтоване …Читати далі
ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОГО АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОГО КОНТРОЛЮ ПОВІДОМЛЯЄ!
Повідомлення про проведення позапланового заходу на об’єкті будівництва за адресою: вул. Князя Володимира Великого, 16, …Читати далі






