Чортків online

У ЧОРТКОВІ ЗАПРАЦЮВАЛО ВІДДІЛЕННЯ ПРИВАТБАНКУ НОВОГО ФОРМАТУ

Після комплексного ремонту та редизайну у Чорткові відкрилося відділення підвищеної доступності ПриватБанку. Оновлений простір за адресою вул. Гончара, 21-Б, демонструє, яким має бути сучасний банк: технологічним, комфортним і, головне, доступним для кожного. Відзначимо, що таких сучасних відділень є лише 66 в Україні, а на Тернопільщині – єдине!
Якість робіт та відповідність нормам безбар’єрності особисто перевірили заступниця міського голови Чорткова Алеся Васильченко та радник міського голови з питань безбар’єрності Іван Космина, який користується кріслом колісним.
Архітектурне рішення оновленого відділення розробили з урахуванням державних будівельних норм. Завдяки відсутності сходинок відділення не потребує ані пандусів, ані підйомників. Клієнти на кріслах колісних, батьки з дитячими візочками та люди старшого віку потрапляють всередину через широкі двері вільно, не долаючи жодних перепадів висоти.
Зручність маршруту клієнта протестував Іван Космина. Він зазначив, що інспектував нове відділення на предмет доступності ще у вересні, коли ремонтні роботи тривали, надаючи свої пропозиції та зауваження.
Радник з питань безбар’єрності відзначив позитивні сторони:
✔️ з касових кабін нижча за стандартну і має спеціальну нішу, що дозволяє людині на кріслі колісному зручно спілкуватися з касиром (хоча її потрібно ще трішки поглибити);
✔️ у зоні самообслуговування та біля столів спеціалістів змонтовано тримачі для милиць і тростин, також є тексти зі шрифтом Брайля;
✔️ облаштовано простору інклюзивну вбиральню з поручнями, кнопкою виклику персоналу та дзеркалом із регульованим механізмом, кран важільного типу, зручно розташовані рушники;
✔️ для клієнтів із порушеннями зору на вході розміщено тактильну мнемосхему приміщення;
✔️ надворі встановлено понижений банкомат.
Водночас Іван Космина звернув увагу на те, що прокладені по залі спеціальні направляючі тактильні смуги встановлено недоцільно – це зазначено навіть у Державних будівельних нормах (ДБН В.2.2-40:2018, додаток «Ж»). Також фахівець порекомендував: демонтувати електричну сушарку у вбиральні, оскільки її гучний звук може бути травматичним для військових, встановити пеленальний столик; замінити один зі столів для прийому клієнтів через те, що він занизький та має незручну ніжку для під’їзду кріслом колісним; облаштувати бодай одне паркомісце для людей з інвалідністю поруч із відділенням.
🗣 «Клієнт не повинен відчувати дискомфорту чи просити про особливе ставлення. Простір має бути інтуїтивно зручним, – розповідає Андрій Голодун, керівник відділення «Тернопільське №23». – Саме тому ми приділяємо стільки уваги деталям».
Фізичний простір – це лише частина змін. У рамках Стратегії безбар’єрності ПриватБанк адаптує свої сервіси так, щоб керувати рахунками можна було без відвідування відділення, незалежно від стану здоров’я. Додаток Приват24 повністю сумісний із програмами екранного доступу VoiceOver (iOS) та TalkBack (Android). Це дозволяє людям з порушеннями зору на слух сприймати інформацію з екрана смартфона та самостійно здійснювати платежі. Клієнти з порушенням слуху можуть отримати консультацію фахівця у відділенні або у Приват24 та «Приват24 для бізнесу» українською жестовою мовою.
 
 
 
 
 
 
 
 
Рубрики: Важливі | Новини

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Останні новини

ЧОРТКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Контакти:
48500, Україна, Тернопільська обл.
м.Чортків, вул. Тараса Шевченка, 21

тел. (03552) 2-99-00
info@chortkivmr.gov.ua
Перейти до вмісту