Чортків online

ОГОЛОШЕННЯ!

 

             Відповідно до вимог Законів України «Про автомобільний транспорт»,  «Про місцеве самоврядування», виконавчий комітет Чортківської міської ради оголошує конкурс з визначення Оператора для впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському та приміському пасажирському транспорті загального користування у Чортківській міській територіальній громаді.

Організатор конкурсу: Виконавчий комітет Чортківської міської ради.

Юридична адреса: Тернопільська обл., м. Чортків, вул. Тараса Шевченка, буд.21, 48500 тел. (03552) 2-06-35.

Підстава для проведення конкурсу: Рішення виконавчого комітету  Чортківської міської ради від 17.09.2025 №288 (зі змінами від 15.10.2025 №320).

            Місце і час проведення конкурсу: приміщення Чортківської міської ради, м. Чортків Тернопільської області, буд.21, каб.№6. 

            Дата: 11 листопада о 11:00 год.

У конкурсі можуть брати участь підприємства (організації), які відповідають наступним умовам проведення конкурсу:

1) подали у визначений термін заяви та відповідні документи на участь у конкурсі;

2) надали пропозицію, що відповідає Порядку та Технічним вимогам впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському та приміському пасажирському транспорті загального користування у Чортківській міській територіальній громаді;

3) мають у власності необхідне програмне забезпечення, що відповідає Порядку та Технічним вимогам впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському та приміському пасажирському транспорті загального користування у Чортківській міській територіальній громаді;

4) надали зобов’язання реалізувати за свій рахунок впровадження та роботу автоматизованої системи обліку оплати проїзду в громадському транспорті на території Чорктівської міської територіальної громади.

Для участі у конкурсі претендент подає наступні документи:

– заяву на участь в конкурсі з зазначенням переліку документів (додаток 1 до Порядку);

– довідку про претендента із зазначенням керівника, місця реєстрації, коду ЄДРПОУ, контактних даних, інформацію про відсутність заборгованості по кредитах;

– підтвердження повноважень представника претендента на участь в конкурсі (довіреність, наказ про призначення або копію витягу із протоколу зборів засновників);

– витяг з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців;

– засвідчені заявником копії статуту (для юридичних осіб), документа, що посвідчує особу претендента (для фізичних осіб);

– довідку з органів Державної фіскальної служби України про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, дійсну на момент подачі документів;

– документальне підтвердження (договір та лист-відгук) досвіду виконання робіт з встановлення та експлуатації ІТ-технологій на транспорті (GPS-навігація, АСООП, візуального та звукового оголошення зупинок, “розумних зупинок” громадського транспорту, тощо);

– конкурсну пропозицію із зазначенням шляхів впровадження і обслуговування АСООП, наявну матеріально-технічну базу, розрахунок величини винагороди Оператора за здійснення своєї діяльності;

– оригінал або завірену копію довідки (витягу), виданої уповноваженим органом, про те, що службову (посадову) особу учасника конкурсу, уповноважену на підписання договору, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законодавством України порядку;

– підтвердження авторського права на АСООП;

– повну інформаційну довідку з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, сформовану не раніше ніж за 14 днів до подачі документів;

– підтвердження наявності необхідних фінансових ресурсів та (або) можливості їх залучення;

– інформаційний лист-опис додаткових інвестиційних пропозицій.

Всі документи подаються в оригіналах або належним чином завірених копіях. Документи, які надійшли до Організатора після встановленого строку, не розглядаються. Інформація, що міститься в документах, поданих претендентами для участі у конкурсі, повинна бути достовірною на момент подання документів для участі в конкурсі.

Документи для участі в конкурсі нумеруються, прошиваються, підписуються уповноваженою особою претендента та скріплюються печаткою з позначенням кількості сторінок цифрами та словами. Документи подаються претендентом в запечатаному конверті з позначкою «Для участі в конкурсі з визначення Оператора для впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському та приміському пасажирському транспорті загального користування у Чортківській міській територіальній громаді», назва претендента, код ЄДРПОУ, юридична та фактична адреса.

Подати конкурсні пропозиції можна особисто або поштою на адресу:

Тернопільська область, місто Чортків, вул. Тараса Шевченка, 21, Управління комунального господарства Чортківської міської ради в робочі дні з 08:00 – 17:15 год.

            Кінцевий термін подання конкурсних пропозицій до 06 листопада 2025 року 17:15 год.  

            За додатковою інформацією щодо умов проведення конкурсу звертатись до управління комунального господарства  Чортківської міської ради тел. (03552) 2-06-35 або електронною адресою ukh@chortkivmr.gov.ua .

З більш детальнішими умовами про конкурс можна ознайомитись на сайті Чортківської міської ради. 

 

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Останні новини

ЧОРТКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Контакти:
48500, Україна, Тернопільська обл.
м.Чортків, вул. Тараса Шевченка, 21

тел. (03552) 2-99-00
info@chortkivmr.gov.ua
Перейти до вмісту