Чортків online

Відділ ведення Державного реєстру виборців

 

ГИКАВИЙ Андрій Павлович

 начальник відділу ведення Державного реєстру виборців Чортківської міської ради

 тел. (03552)  2-04-01

E-mail: vvdrv @ chortkivmr.gov.ua

 

Кадровий склад відділу:

Посада

Прізвище, ім’я, по-батькові

Головний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців Чортківської міської ради  ОЛЕКСЯК Наталія Вікторівна

            В Україні згідно статті 69 Конституції України народне волевиявлення здійснюється через вибори, референдум та інші форми безпосередньої демократії. Право голосу на виборах та референдумах мають громадяни України, які на день їх проведення досягли вісімнадцяти років. Для вдосконалення списків виборців та організації виборів на місцях в 2009 році при органах місцевої влади та місцевого самоврядування були створені відділи Державного реєстру виборців.

            Основними завданнями відділу ведення Реєстру є:

– ведення Реєстру, до якого вносяться відомості про громадян України, що мають право голосу і проживають або перебувають на території міста та сіл, які входять до складу Чортківської міської громади;

– складення та уточнення списків виборців на виборчих дільницях для виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, сільських, селищного голів, для всеукраїнських та місцевих референдумів.

Відділ ведення Реєстру відповідно до покладених на нього завдань:

1) забезпечує ведення Реєстру, що передбачає проведення організаційно-правової підготовки та виконання в режимі записування таких дій: внесення запису про виборця до бази даних Реєстру; внесення змін до персональних даних Реєстру; знищення запису в Реєстрі з підстав та в порядку, що встановлені Законом України «Про Державний реєстр виборців» та прийнятими відповідно до нього актами розпорядника Реєстру; візуальний та автоматизований контроль повноти і коректності персональних даних Реєстру;

2) веде облік усіх операцій, пов’язаних із змінами бази даних Реєстру, в порядку та за формою, що встановлені розпорядником Реєстру;

3) забезпечує у взаємодії з Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України захист Реєстру у процесі його створення та ведення;

4) установлює на підставі відомостей про виборчу адресу виборця номер територіального виборчого округу та номер виборчої дільниці, до яких належить виборець;

5) надає на письмову вимогу виборця інформацію про його персональні дані, внесені до Реєстру;

6) надсилає на виборчу адресу виборця довідку про його включення до Реєстру за формою, встановленою розпорядником Реєстру, та веде облік осіб, яким видана така довідка;

7) проводить у разі потреби перевірку зміни персональних даних виборця, зазначених у заяві;

8) здійснює щоквартальне поновлення бази даних Реєстру та щорічне уточнення персональних даних Реєстру;

9) забезпечує у разі призначення виборів чи референдумів складення, уточнення та виготовлення списків виборців на виборчих дільницях відповідно до законодавства;

10) надає в установленому порядку статистичну інформацію про кількісні характеристики виборчого корпусу на підставі відомостей Реєстру;

11) розглядає запити та звернення виборців, а також звернення політичних партій у порядку, встановленому Законом України «Про Держаний реєстр виборців»;

12) проводить перевірку некоректних відомостей Реєстру, виявлених розпорядником Реєстру;

13) здійснює інші функції відповідно до законодавства, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ВИБОРЦІВ: БАЗА ДАНИХ, ЗАВДАННЯ ТА ЗАСАДИ ВЕДЕННЯ

            Державний реєстр виборців – автоматизована інформаційно-телекомунікаційна система, призначена для зберігання, обробки даних, які містять передбачені Законом України «Про Державний реєстр виборців» відомості, та користування ними, створена для забезпечення державного обліку громадян України, які мають право голосу відповідно до Конституції України.

Основними завданнями Державного реєстру виборців є:

1) ведення персоніфікованого обліку виборців;

2) складання списків виборців для проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів ВР АРК, місцевих рад, сільських, селищних, міських голів, всеукраїнських та місцевих референдумів.

База даних Державного реєстру виборців, будь-яка її частина, копія бази даних або її частини, персональні дані виборців, що містяться у базі даних Реєстру,використовуються для:

1) складання попередніх списків виборців на виборчих дільницях;

2) уточнення попередніх списків виборців та складання остаточних списків виборців на виборчих дільницях;

3) надання Кабінету Міністрів України, іншим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, Центральній виборчій комісії, виборчій комісії АРК, територіальним виборчим комісіям місцевих виборів статистичної інформації щодо кількісних характеристик виборчого корпусу на відповідній території.

Персональні дані Державного реєстру можуть бути використані:

– для проведення перевірки достовірності відомостей про виборців, які поставили свої підписи у підписних листах на підтримку проведення всеукраїнського референдуму, а також відомостей, що надаються до відповідних виборчих комісій щодо кандидатів, уповноважених та довірених осіб, членів ініціативної групи референдуму, кандидатур до складу виборчих комісій;
– для здійснення публічного контролю за веденням Реєстру в порядку та межах, встановлених Законом;
 -для первинного наповнення бази даних державної системи обліку фізичних осіб після її створення.

Використання персональних даних Реєстру для інших цілей, крім зазначених у цьому Законі, можливе виключно за рішенням суду.

Основними засадами ведення Реєстру є:

1) законність і пріоритет прав людини;
2) постійність Реєстру;
3) загальний характер Реєстру;
4) публічний характер Реєстру;
5) повнота відомостей Реєстру;
6) поновлювальність відомостей Реєстру;
7) достовірність відомостей Реєстру;
8) захищеність Реєстру.
9) однократність включення виборця до Реєстру;

1) Законність і пріоритет прав людини у процесі ведення Реєстру гарантують захист прав людини і громадянина, відповідність порядку ведення Реєстру вимогам Конституції та законів України, міжнародним договорам України, згоду на обов’язковість яких надано Верховною Радою України.

2) Загальний характер Реєстру забезпечує включення до Реєстру усіх виборців незалежно від місця їх проживання чи перебування з метою реалізації принципу загального виборчого права.

3) Повнота і цілісність відомостей Реєстру забезпечуються внесенням до бази даних Реєстру повного обсягу відомостей про виборця, передбачених цим Законом, їх коректністю, а також веденням бази даних Реєстру в єдиному форматі.

4) Достовірність відомостей Реєстру забезпечується наявністю у відділі ведення Реєстру документального підтвердження персональних даних Реєстру, що містяться в базі даних Реєстру, а також інформації про встановлені цим Законом підстави включення виборця до Реєстру чи внесення змін до персональних даних Реєстру.

5) Однократність включення виборця до Реєстру означає, що виборець може бути включений до Реєстру лише один раз за однією виборчою адресою та відповідно віднесений до однієї виборчої дільниці.

6) Постійність Реєстру передбачає відсутність встановленого законодавством строку його функціонування незалежно від строків проведення виборів чи референдумів, а також постійне (в межах строків, встановлених цим Законом) зберігання персональних даних Реєстру.

7) Публічний характер Реєстру забезпечує доступність для кожного виборця відомостей Реєстру в обсязі та в порядку, встановлених цим Законом, а також інші передбачені цим Законом форми публічного контролю за дотриманням засад ведення Реєстру, встановлених цим Законом.

8) Поновлювальність відомостей Реєстру передбачає періодичну або ініціативну актуалізацію бази даних Реєстру (внесення чи знищення записів, зміну чи уточнення персональних даних Реєстру) у строки та в порядку, що встановлені цим Законом.

9) Захищеність Реєстру означає забезпечення захисту бази даних Реєстру від несанкціонованого доступу та зловживання доступом, від незаконного використання персональних даних Реєстру, порушення цілісності бази даних Реєстру та його апаратного чи програмного забезпечення.

Порядок уточнення та поновлення даних Реєстру

Уточнення персональних даних Реєстру

  1. Уточнення персональних даних Реєстру здійснюється органами ведення Реєстру в разі встановлення ними факту невключення виборця до Реєстру, неправомірного або кратного включення особи до Реєстру, неправильностей у персональних даних виборця.
  2. Зазначені обставини можуть виявлятися під час:

            1) проведення візуального та автоматизованого контролю за повнотою і коректністю персональних даних Реєстру відповідно до цього Закону;

            2) звернення виборця в разі наявності в нього достовірної інформації щодо невідповідностей чи неточностей в персональних даних інших осіб у порядку, передбаченому цим Законом;

            3) здійснення політичною партією публічного контролю за веденням Реєстру;

            4) внесення змін до уточнених списків виборців.

  1. Уточнення персональних даних Реєстру здійснюється органом ведення Реєстру шляхом звернення до органів, закладів, установ, визначених цим Законом.
  2. Під час виборчого процесу або процесу референдуму відповідь на запит органу ведення Реєстру надається невідкладно відповідними органами, закладами, установами.
  3. За результатами уточнення персональних даних Реєстру орган ведення Реєстру в разі виявлення підстав, визначених цим Законом, виконує передбачені цим Законом дії щодо ведення Реєстру. Для прийняття рішення орган ведення Реєстру може звернутися до виборця стосовно проведення перевірки чи уточнення відомостей про нього.

Порядок періодичного поновлення персональних даних Реєстру

  1. Органи ведення Реєстру здійснюють поновлення бази даних Реєстру щомісяця. Поновлення бази даних Реєстру здійснюється на підставі відомостей, які подаються органу ведення Реєстру органами, закладами, установами, визначених Законом України «Про Державний реєстр виборців».

В Чортківській міській громаді це:

Поновлення бази відбувається щомісячно на основі відомостей що подають нам суб’єкти подання, у нашому місті це:

  1. Чортківський районний відділ Управління Державної міграційної служби України в Тернопільській області.
  2. Чортківський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Південнот-Західного Міжрегіонального управління Міністерства юстиції.
  3. Чортківська установа виконання покарання управління Державної пенітенціарної служби України в Тернопільській області (№26) .
  4. Чортківський районний суд в Тернопільській області.

5.Відділ з питань державної реєстрації Чортківської міської ради.

  1. Чортківська центральна міська лікарня.

7.Військова частина А1915.

 

  1. Керівник органу ведення Реєстру на підставі відомостей щодо кожного виборця (особи), якого (якої) стосуються ці відомості, може прийняти рішення:

– про внесення запису щодо виборця до бази даних Реєстру;

– про внесення відповідних змін до персональних даних виборця;

– про звернення за допомогою засобів автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи Реєстру до органу ведення Реєстру за попередньою виборчою адресою виборця щодо необхідності зміни персональних даних виборця;

– про внесення службових відміток до персональних даних виборців, які вибули з відповідної території.

  1. Якщо у відомостях зазначено осіб, які набули права голосу або мають право голосу, однак не включені до Реєстру, керівник органу ведення Реєстру приймає рішення щодо внесення до Реєстру записів про цих виборців. Прийняття рішення та внесення записів здійснюються у порядку, встановленому Законом.

Перед прийняттям рішення орган ведення Реєстру може звернутися до виборця стосовно перевірки чи уточнення відомостей про нього.

  1. Якщо у відомостях зазначено виборця, виборча адреса якого знаходиться за межами території, на яку поширюються повноваження органу ведення Реєстру, керівник цього органу звертається за допомогою засобів автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи Реєстру до органу ведення Реєстру за виборчою адресою цього виборця про необхідність внесення змін до його персональних даних.

Орган ведення Реєстру перед прийняттям відповідного рішення може звернутися до виборця стосовно проведення перевірки чи уточнення відомостей про нього.

            Відповідно до вимог сучасного законодавства кількість виборців на кожній виборчій дільниці не повинна перевищувати 2500 осіб. Тому межі деяких дільниць змінюються і утворюються додаткові звичайні виборчі дільниці. На даний час в Чортківській міській громаді є 25 виборчих дільниць, з них 2 спеціальних, які знаходяться в Чортківській центральній міській лікарні та Чортківській УВП (№26) відповідно.

 

 

 

 


ЧОРТКІВСЬКА МІСЬКА
РАДА

Контакти:
48500, Україна, Тернопільська обл.
м.Чортків, вул. Тараса Шевченка, 21

тел. (03552) 2-27-98
24636045@mail.gov.ua
info@chortkivmr.gov.ua