Чортків online

Із засідання виконавчого комітету

На черговому засіданні виконавчого комітету, що провів міський голова Володимир Шматько, розглянуто 30 питань, внесених до порядку денного.

Зокрема, заслухано звіт про роботу навчально-оздоровчого комплексу (басейну) за 2017 рік.

Директор Чортківського міського комунального закладу «Палац дітей та юнацтва» Руслан Пироговський зазначив, що станом на березень місяць басейн відвідують 500 вихованців, які займаються у 32 групах. Навчання здійснюється «ланцюгово», тобто спочатку діти займаються у групі «Загальна фізична підготовка», потім переходять у групу «Оздоровче плавання» і завершують навчання у групі «Крихта здоров’я».

За звітний період працівникам басейну виплачено заробітної плати на суму 368 160 грн. На опалення за поточний сезон станом на 1 березня 2018 року витрачено 107 165 грн, на електроенергію – 150 750 грн, на оплату послуг водоканалу – 15 050 грн.

Оплата навчання однієї дитини становить 125 грн. в місяць. Всього за період з 1 березня 2017 року до 1 березня 2018 року від батьків надійшло 183 865 грн.

За кошти міського бюджету  минулого року вдалося замінити вікна (26 штук на суму 35 913 грн) та вхідні двері (18 000 грн), внаслідок чого розхід газу зменшився на 15 %, а температура у приміщенні підвищилася на 2 градуси. Також заклад планує закупити термозберігаючу плівку для накриття води, яка коштує близько 70 000 грн і дозволить зекономити до 45 % затрат на енергозабезпечення закладу.

Також Руслан Пироговський підкреслив, що є ідея відновити заняття у басейні груп батьків з дітьми, оскільки є багато бажаючих, а також зробити експеримент – розпочати заняття із вихованцями дитячих садочків разом із вихователями у ранковий час. Труднощів із перевезенням виникнути не повинно, оскільки є шкільний автобус, котрий у відповідний час привозитиме певну групу дітей дошкільних навчальних закладів.

Володимир Шматько:

«Минулого року нами розроблено проект добудови другого поверху басейну. Туди ми плануємо перевести Палац дітей та юнацтва. Був також розроблений кошторис. Якщо ми знайдемо грантові кошти, то реконструкція басейну обов’язково проводитиметься. Також проектом передбачено повну реконструкцію системи опалення, заходи щодо утеплення, що дозволить значно зменшити енерговитрати. Ми маємо розвивати спорт у нашому місті, а особливо дитячий».

Заслухавши та обговоривши звіт директора Палацу дітей та юнацтва Руслана Пироговського, члени виконавчого комітету вирішили взяти його до відома, вважати роботу директора задовільною та надалі планувати роботу відповідно до річного плану, здійснюючи навчальний процес за типовими навчальними планами та програмами.

Директор міського комунального ринку Роман Бойко, звітуючи про роботу за 2017 рік, повідомив, що станом на 1 січня 2018 року загальна кількість підприємців, що здійснює торгівлю на ринку становить 172 особи. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року, загальна кількість становила 181 особа.

Чисельність працівників комунального ринку на початок 2018 року становить 5,5 штатних одиниць (6 працівників) – директор, бухгалтер (0,5 ставки), касир-контролер, 3 прибиральники території.

За 2017 рік міським ринком отримано коштів на суму 680,2 тис. грн. Видатки ж склали 698,7 тис. грн. Із вказаної суми до бюджетів усіх рівнів сплачено 391,3 тис. грн, з них до міського бюджету – 304,9 тис. грн.

До видатків ринків увійшла заробітна плата працівників, яка за звітний період склала 299,6 тис. грн. Нарахування на заробітну плату склали 65,9 тис. грн, плата за користування земельною ділянкою – 267,0 тис. грн, інші витрати на утримання ринку – 66,2 тис. грн.

Залишок коштів на рахунку комунального ринку станом на 1 січня 2018 року становить 6,5 тис. грн.

Заслухавши та обговоривши звіт директора міського комунального ринку Романа Бойка за 2017 рік, члени виконавчого комітету вирішили взяти його до відома, роботу директора вважати задовільною та забезпечити міському ринку разом з відповідними органами контроль за дотриманням правил торгівлі та підтримання належного санітарного стану території ринку впродовж року.

Також на засіданні виконавчого комітету затвердили тариф на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій комунального підприємства «Чортків дім» згідно з поданою калькуляцією в сумі 2 грн. 75 коп. з ПДВ. Це рішення набуває чинності з 1 квітня 2018 рік.

Розглянувши клопотання ТзОВ «Чортківське автотранспортне підприємство 16142» щодо приведення  у відповідність розміру тарифу на послуги міського транспорту економічно обґрунтованим витратам, зважаючи на зростання вартості матеріальних ресурсів, паливно-мастильних матеріалів, розміру мінімальної заробітної плати, з метою збереження діючої маршрутної мережі та задоволення потреб громадян у доступних, якісних та безпечних перевезеннях, керуючись відповідними законами та іншими нормативно-правовими актами, виконавчий комітет вирішив встановити тариф на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування  у місті Чорткові у розмірі 5,00 грн за одну поїздку.

Перед початком голосування за підвищення вже згаданого тарифу міський голова Володимир Шматько зауважив, що такий стан речей з недотриманням графіку курсування міських автобусів надалі є неприйнятним. Тому підприємству належить вжити невідкладних заходів щодо дотримання графіку перевезень пасажирів. При недотриманні цих вимог рішення виконкому про підвищення тарифу до 5 гривень буде скасоване міською радою».

Упродовж засідання присвоєно ряд поштових адрес на житлові та нежитлові приміщення, надано дозволи на розміщення зовнішньої реклами-штендерів та інше.

 

Сектор з питань внутрішньої політики і зв’язків з громадськими організаціями та ЗМІ

Рубрики: Важливі | Новини

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Останні новини

ЧОРТКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Контакти:
48500, Україна, Тернопільська обл.
м.Чортків, вул. Тараса Шевченка, 21

тел. (03552) 2-99-00
info@chortkivmr.gov.ua
Перейти до вмісту