60% заяв на фінансування лікарняних подаються в електронному вигляді
Охоплення електронним документообігом по заявам-розрахункам, на підставі яких Фонд соціального страхування України здійснює фінансування матеріального забезпечення, сягає 60%. Щодня до Фонду в електронному вигляді надходить близько 5 тис. заяв-розрахунків.
Для подання до Фонду електронних документів із застосуванням електронного підпису/печатки страхувальники мають звернутись до відділень робочих органів виконавчої дирекції Фонду для укладення відповідних договорів. Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно.
Нагадаємо, фінансування матеріального забезпечення, у тому числі допомоги по тимчасовій втраті працездатності (оплата за лікарняними) та допомоги по вагітності та пологах, здійснюється Фондом на підставі прийнятої від роботодавця заяви-розрахунку.
Можливість подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам в електронному вигляді була впроваджена з 01 жовтня 2018 року відповідно до рішення правління Фонду від 19.07.2018 № 12.
Прес-служба виконавчої дирекції
Фонду соціального страхування України
ЧОРТКІВ СТАЄ ДОСТУПНИМ ДЛЯ ВСІХ – ЗАВДЯКИ СВІДОМОМУ БІЗНЕСУ
Наше місто поступово стає комфортнішим і доступнішим для всіх мешканців. І приємно бачити, що …Читати даліБезпечна та безкоштовна освіта для вступників із тимчасово окупованих територій
Сьогодні в Україні діють спрощені умови вступу до українських ЗВО для абітурієнтів з тимчасово окупованих …Читати даліУ ЧОРТКОВІ ПРИЙОМНА СІМ’Я ВЗЯЛА НА ВИХОВАННЯ ДВОЄ ДІТЕЙ
Двоє дітей, позбавлені батьківського піклування, від сьогодні матимуть сім’ю. Пара із Чорткова вирішила стати …Читати даліДЕРЖЕНЕРГОНАГЛЯД ІНФОРМУЄ
З метою належної та своєчасної підготовки теплових мереж, теплових пунктів та місцевих систем опалення, вентиляції …Читати даліУ ЧОРТКОВІ ПРАЦЮЄ ЦЕНТР ЖИТТЄСТІЙКОСТІ!
Мешканці Чортківської громади можуть отримати комплексну соціальну послугу з формування життєстійкості від команди ГО …Читати далі