Фонд затвердив форми заяв на отримання одноразових виплат за кошти державного бюджету в разі інвалідності або смерті медика від COVID-19
Для отримання одноразової страхової допомоги за Законом України «Про захист населення від інфекційних хвороб» медичні працівники, яким буде встановлено інвалідність внаслідок захворювання на COVID-19, а також члени родини, батьки та утриманці в разі смерті медичного працівника мають подати до робочого органу Фонду соціального страхування України відповідну заяву. Форми заяв про призначення страхових виплат затверджено наказом виконавчої дирекції Фонду.
У разі смерті медичного працівника від COVID-19 внаслідок виконання професійних обов’язків, відповідно до рішення Уряду за кошти державного бюджету ФССУ здійснить виплату одноразової допомоги у 750-кратному розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого на 01 січня календарного року, що становить 1,576 млн гривень. Зазначені кошти будуть пропорційно розподілені між членами сім’ї, батьками і утриманцями.
Родичі та утриманці померлого через коронавірусну інфекцію медичного працівника мають подати заяву до робочого органу Фонду за місцем проживання медика на момент смерті. У заяві необхідно вказати власні персональні дані, інформацію щодо всіх членів родини, утриманців і батьків померлого, про яких відомо заявнику, та особовий рахунок в банку, на який необхідно здійснити виплату.
До заяви додаються копії паспорта, ідентифікаційного коду заявника, а також копії документів, що підтверджують право на одноразову допомогу (свідоцтво про шлюб у разі виплати допомоги чоловіку/дружині медика, свідоцтво про народження медика в разі виплати батькам тощо), примірник акту розслідування гострого професійного захворювання медичного працівника та ін.
У випадку встановлення медичному працівнику інвалідності протягом одного календарного року після захворювання на COVID-19 внаслідок виконання професійних обов’язків, медик має подати заяву до робочого органу Фонду за місцем свого проживання. Залежно від встановленої групи інвалідності виплати складуть від 630,6 тис. грн (ІІІ група інвалідності), до 735,7 тис. грн (ІІ група) і 840,8 тис. грн (І група).
До заяви додаються копії паспорта та ідентифікаційного коду, висновок МСЕК про групу інвалідності та ступінь втрати працездатності, примірник акта розслідування гострого професійного захворювання та ін.
Виплата одноразової допомоги здійснюється Фондом соціального страхування України за кошти державного бюджету упродовж місяця з моменту прийняття заяви.
Пресслужба виконавчої дирекції
Фонду соціального страхування України

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРИЙОМ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ВІДШКОДУВАННЯ ВАРТОСТІ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ
Управління соціального захисту та охорони здоров’я Чортківської міської ради повідомляє про початок прийому пропозицій …Читати далі
КОЛЕКТИВ ЧОРТКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПІДТРИМУЄ ЗСУ!
У 2025 році колектив Чортківської міської ради задонатив 483 000 гривень на потреби Збройних …Читати далі
З 1 СІЧНЯ У ЧОРТКОВІ ЗАПРАЦЮЄ АВТОМАТИЧНА СИСТЕМА ОПЛАТИ ПРОЇЗДУ В ГРОМАДСЬКОМУ ТРАНСПОРТІ: ЩО ЗМІНИТЬСЯ?
Із 1 січня 2026 у Чортківській громаді в сфері громадських перевезень розпочне роботу оператор …Читати далі
ВОДІЇ, ПАРКУЙТЕСЬ ВІДПОВІДАЛЬНО!
Відділ муніципальної інспекції та контролю за паркуванням Чортківської міської ради останнім часом виявляє все …Читати далі
В УКРАЇНІ ЗАПРОВАДИЛИ НОВИЙ ПІДХІД В ОГОЛОШЕННІ ПОВІТРЯНИХ ТРИВОГ
Державна служба з надзвичайних ситуацій разом із Повітряними Cилами та обласними військовими адміністраціями запустили …Читати далі






