Брендування міста, створення туристично-інформаційного центру та підготовка до 500-ліття Чорткова: пріоритетні завдання у сфері туризму
Сьогодні, 5 лютого, заступниця міського голови Чорткова Людмила Колісник провела плідну зустріч із місцевими підприємцями, громадськими активістами та людьми, дотичними до сфери туризму. Коротко обговорили декілька базових питань: підготовку до відзначення 500-річчя Чорткова, створення туристично-інформаційного центру та розроблення брендування міста.
«Хочу від вас, як місцевих мешканців, почути відповіді на декілька запитань, зокрема – які, на вашу думку, можливості у Чорткова для розвитку туризму? Чим місто може похвалитись на весь захід країни? Яким може бути ваш внесок у розвиток та популяризацію туризму у Чорткові? Також є бажання створити постійну робочу групу, в яку будуть включені всі охочі підприємці, активісти, аби разом крок за кроком працювати та давати результат», – зазначила Людмила Колісник.
Загалом у сфері туризму для Чорткова можна виділити три основні завдання на найближчий час:
?500-річчя міста. Хоч солідний ювілей Чортків відзначатиме аж влітку наступного року, підготовка до святкування йде повним ходом. Більше того, відзначення 500-ліття не обмежуватиметься одним днем чи тижнем, різноманітні тематичні заходи розпочнуться задовго до 12 липня 2022 року;
?створення туристично-інформаційного центру, завданням якого буде інформаційне забезпечення туристів, виготовлення та продаж якісної туристичної продукції, покращення інвестиційного клімату тощо. ТІЦ проводитиме інформаційні кампанії, завдяки яким турист матиме відповіді на запитання – чому варто приїхати до Чорткова?
?брендування міста. Розпочнеться робота над брендуванням міста, під час якої досліджуватимуть автентику Чорткова – те, що вирізняє наше місто серед сотень інших, шукатимуть для туристів щось цікаве та нетрадиційне і т.д.
Кожен із присутніх висловив власне бачення розвитку туризму у Чорткові та громаді, поділився цікавими знаннями та спостереженнями; спільно обговорили «родзинки» міста, котрі точно варто популяризувати на рівні країни. Сьогоднішня зустріч – лише перший крок на шляху до досягнення амбітних, проте цілком реальних завдань, котрі повинні суттєво покращити туристичну привабливість Чорткова.




Останні новини
До 1,6 мільйона гривень на ветеранський бізнес — стартує грантова програма «Варто РОБИти СВОЄ 2.0»
Ветерани, ветеранки, їхні родини та родини загиблих Захисників і Захисниць можуть взяти участь у …Читати даліЧОРТКІВСЬКА «ПЕРВИНКА» ЕКОНОМИТЬ ДО 72% ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ ЗАВДЯКИ СОНЯЧНИМ ПАНЕЛЯМ
Чортківський центр первинної медико-санітарної допомоги доводить: енергонезалежність – це реальність, а не мрія. Завдяки …Читати даліПОРУШЕННЯ ПРАВИЛ ПАРКУВАННЯ ФІКСУЄТЬСЯ І ШТРАФУЄТЬСЯ
Нещодавно завершено роботи з облаштування нового безбар’єрного пішохідного переходу на вулиці Ст.Бандери, поблизу старої …Читати даліПОРУШНИЦЮ ВСТАНОВИЛИ ПО КАМЕРАХ: ВИКИНУЛА СМІТТЯ НА УЗБІЧЧЯ
У Чорткові вкотре зафіксували випадок порушення правил благоустрою – мешканка викинула сміття на узбіччя …Читати даліДО УВАГИ ПРЕДСТАВНИКІВ АПТЕЧНОГО БІЗНЕСУ
З 1 липня 2025 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 13.12.2024 № 1417, …Читати далі