Брендування міста, створення туристично-інформаційного центру та підготовка до 500-ліття Чорткова: пріоритетні завдання у сфері туризму
Сьогодні, 5 лютого, заступниця міського голови Чорткова Людмила Колісник провела плідну зустріч із місцевими підприємцями, громадськими активістами та людьми, дотичними до сфери туризму. Коротко обговорили декілька базових питань: підготовку до відзначення 500-річчя Чорткова, створення туристично-інформаційного центру та розроблення брендування міста.
«Хочу від вас, як місцевих мешканців, почути відповіді на декілька запитань, зокрема – які, на вашу думку, можливості у Чорткова для розвитку туризму? Чим місто може похвалитись на весь захід країни? Яким може бути ваш внесок у розвиток та популяризацію туризму у Чорткові? Також є бажання створити постійну робочу групу, в яку будуть включені всі охочі підприємці, активісти, аби разом крок за кроком працювати та давати результат», – зазначила Людмила Колісник.
Загалом у сфері туризму для Чорткова можна виділити три основні завдання на найближчий час:
?500-річчя міста. Хоч солідний ювілей Чортків відзначатиме аж влітку наступного року, підготовка до святкування йде повним ходом. Більше того, відзначення 500-ліття не обмежуватиметься одним днем чи тижнем, різноманітні тематичні заходи розпочнуться задовго до 12 липня 2022 року;
?створення туристично-інформаційного центру, завданням якого буде інформаційне забезпечення туристів, виготовлення та продаж якісної туристичної продукції, покращення інвестиційного клімату тощо. ТІЦ проводитиме інформаційні кампанії, завдяки яким турист матиме відповіді на запитання – чому варто приїхати до Чорткова?
?брендування міста. Розпочнеться робота над брендуванням міста, під час якої досліджуватимуть автентику Чорткова – те, що вирізняє наше місто серед сотень інших, шукатимуть для туристів щось цікаве та нетрадиційне і т.д.
Кожен із присутніх висловив власне бачення розвитку туризму у Чорткові та громаді, поділився цікавими знаннями та спостереженнями; спільно обговорили «родзинки» міста, котрі точно варто популяризувати на рівні країни. Сьогоднішня зустріч – лише перший крок на шляху до досягнення амбітних, проте цілком реальних завдань, котрі повинні суттєво покращити туристичну привабливість Чорткова.
Останні новини
ЧОРТКІВСЬКИЙ ДНЗ №6 ТЕЖ ДОЛУЧИВСЯ ДО БЛАГОДІЙНОГО МАРАФОНУ, ЕСТАФЕТУ ПЕРЕДАЛИ ДНЗ №3 ТА ДНЗ №8
Педагоги та батьки вихованців Чортківського дошкільного закладу №6, перейнявши естафету від ДНЗ №1, долучились …Читати даліЯК ДІСТАТИСЬ НА КЛАДОВИЩЕ ПО ВУЛ. ЯГІЛЬНИЦЬКА У ПЕРШИЙ ТА ДРУГИЙ ДЕНЬ ВЕЛИКОДНЯ?
Неділя, 5 травня Рейс . Відправлення із зупинки Центр (неподалік «Рукавички») – 11:50. Повертатиметься …Читати даліГРАФІКИ РУХУ КОМУНАЛЬНИХ АВТОБУСІВ
У Чортківській громаді курсує вже шість комунальних автобусів КП «Чортківський міський транспорт». Нагадуємо, що …Читати даліЗА ПАРКУВАННЯ НА АВТОБУСНІЙ ЗУПИНЦІ ЧИ ПІШОХІДНОМУ ПЕРЕХОДІ – ШТРАФ!
Відділ муніципальної інспекції та контролю за паркуванням Чортківської міської ради продовжує виявляти недобросовісних водіїв, …Читати даліЧЕРГОВИЙ ВИГРАНИЙ ПРОЕКТ: У ЧОРТКОВІ БУДУЮТЬ БІБЛІОТЕЧНИЙ АРТГАРАЖ
Влітку 2023 року ГО «Центр дослідження суспільства» (Cedos) спільно з з Western NIS Enterprise …Читати далі