У Чортківській міській раді обговорювали розроблення брендування міста
У сесійній залі Чортківської міської ради відбулась робоча зустріч представників бізнесу, громадських активістів, працівників міськради із засновниками Агенції туристичних ініціатив, котра займається виготовленням брендування міст України. Тема – ознайомлення із напрацюваннями та досвідом агенції та обговорення можливості співпраці.
Презентувати свої успішні кейси приїхали Ігор Чава – керівник туристично-інформаційного центру у Дрогобичі та графічний дизайнер із Калуша Олег Білий.
«Колись я лише мріяв про той час, коли зможу залишити рідний Дрогобич та переїхати до більш розвиненого та цікавого Львова. Втім, настав момент, коли я зрозумів, що насправді проблема не у місті, а у мені та в людях, які тут живуть. Проблема у незнанні справжньої історії. А якщо не знати історію, тоді чим пишатись?
Відповідно ми із невеличкою командою вирішили робити зміни у власному місті. Ми почали активно розвивати туризм, адже це те, що дає економічні результати, це те, що можна побачити. Намагались об’єднати громадськість, владу та бізнес задля досягнення спільної мети. І крок за кроком почали давати результат», – розпочав Ігор Чава.
І справді, Дрогобич за останні роки направду потужно виріс туристично. Вони розробили комплексне брендування міста зі салоганом, який вже відомий на всю Україну – «Дрогобич – у ньому вся сіль». Все через солеварний завод у місті, який вважають одним із найстаріших у Європі. Його особливістю є й стара технологія виготовлення солі – шляхом виварювання розсолу. Окрім того, у підвалах міської ратуші відкрили музей ваг; непримітні великі стіни у різних куточках міста покрили муралами; зробили 10 найкращих місць для селфі у Дрогобичі тощо.
Після цього Агенції туристичних ініціатив вирішила проектувати досвід Дрогобича на інші міста, розробивши брендування Бориславу, Чорнобилю та Черкаській області.
У такій же послузі зацікавлена і Чортківська міська рада. У випадку узгодження всіх організаційних моментів, Агенція туристичних ініціатив розроблятиме брендування Чорткова. Робота складатиметься із кількох етапів:



Останні новини
У ЧОРТКОВІ СТАРТУВАВ V МІЖНАРОДНИЙ КІНОФОРУМ «FILMWAVE»
У нашому місті розпочав роботу вже п’ятий Міжнародний кінофорум «Filmwave», який традиційно об’єднує шанувальників …Читати даліГРОМАДСЬКИЙ ТРАНСПОРТ ЧОРТКОВА НА ШЛЯХУ ДО ПЕРЕХОДУ НА СУЧАСНУ СИСТЕМУ ОПЛАТИ ПРОЇЗДУ
Чортківська міська рада продовжує рухатись у напрямку впровадження сучасних та якісних послуг у сфері …Читати даліУ ПАРКУ ІМЕНІ ІВАНА ФРАНКА З’ЯВИТЬСЯ ЩЕ ОДНА НОВА СКУЛЬПТУРА
Невдовзі в улюбленому місці відпочинку мешканців з’явиться ще один яскравий арт-об’єкт. Військовий Олег Іваськів, …Читати даліУ ЧОРТКОВІ ЩЕ 5 НЕЗАКОННИХ РЕКЛАМНИХ КОНСТРУКЦІЙ БУДУТЬ ДЕМОНТОВАНІ
Чортківська міська рада продовжує впорядковувати зовнішню рекламу на території громади, зокрема демонтовувати рекламні конструкції, …Читати даліНОВА ВАРТІСТЬ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ – ЧОМУ ТАК ТА КОГО ЦЕ СТОСУЄТЬСЯ
На черговому засіданні виконавчого комітету Чортківської міської ради затвердили нову денну вартість харчування для …Читати далі