У Чортківській міській раді обговорювали розроблення брендування міста
У сесійній залі Чортківської міської ради відбулась робоча зустріч представників бізнесу, громадських активістів, працівників міськради із засновниками Агенції туристичних ініціатив, котра займається виготовленням брендування міст України. Тема – ознайомлення із напрацюваннями та досвідом агенції та обговорення можливості співпраці.
Презентувати свої успішні кейси приїхали Ігор Чава – керівник туристично-інформаційного центру у Дрогобичі та графічний дизайнер із Калуша Олег Білий.
«Колись я лише мріяв про той час, коли зможу залишити рідний Дрогобич та переїхати до більш розвиненого та цікавого Львова. Втім, настав момент, коли я зрозумів, що насправді проблема не у місті, а у мені та в людях, які тут живуть. Проблема у незнанні справжньої історії. А якщо не знати історію, тоді чим пишатись?
Відповідно ми із невеличкою командою вирішили робити зміни у власному місті. Ми почали активно розвивати туризм, адже це те, що дає економічні результати, це те, що можна побачити. Намагались об’єднати громадськість, владу та бізнес задля досягнення спільної мети. І крок за кроком почали давати результат», – розпочав Ігор Чава.
І справді, Дрогобич за останні роки направду потужно виріс туристично. Вони розробили комплексне брендування міста зі салоганом, який вже відомий на всю Україну – «Дрогобич – у ньому вся сіль». Все через солеварний завод у місті, який вважають одним із найстаріших у Європі. Його особливістю є й стара технологія виготовлення солі – шляхом виварювання розсолу. Окрім того, у підвалах міської ратуші відкрили музей ваг; непримітні великі стіни у різних куточках міста покрили муралами; зробили 10 найкращих місць для селфі у Дрогобичі тощо.
Після цього Агенції туристичних ініціатив вирішила проектувати досвід Дрогобича на інші міста, розробивши брендування Бориславу, Чорнобилю та Черкаській області.
У такій же послузі зацікавлена і Чортківська міська рада. У випадку узгодження всіх організаційних моментів, Агенція туристичних ініціатив розроблятиме брендування Чорткова. Робота складатиметься із кількох етапів:



Останні новини
ЧОРТКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №7 ТА ЛІЦЕЙ №1 ІМ. М. ШАШКЕВИЧА – ПЕРЕМОЖЦІ МІСЬКОГО ЕТАПУ ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОЇ ГРИ «СОКІЛ» («ДЖУРА»)
Протягом двох днів – 21-22 травня – у Чорткові проходив міський етап дитячо-юнацької військово-патріотичної …Читати даліУ ЧОРТКОВІ ВІДЗНАЧИЛИ ДЕНЬ ГЕРОЇВ…
Сьогодні, 23 травня, на площі Героїв Євромайдану у Чорткові велелюдно відзначили День Героїв. Сім’ї …Читати даліДо уваги жителів села Біла!
Кожної першої п’ятниці місяця з 10:00 до 13:00 в адміністративному будинку с. Біла (колишня сільська …Читати даліЧОРТКІВСЬКА ГРОМАДА – УЧАСНИЦЯ ПРОЄКТУ GIZ ЩОДО ЕНЕРГЕТИЧНОЇ СТІЙКОСТІ
Чортківська громада пройшла конкурсний відбір для участі у розробці пілотного техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) в …Читати даліДО 5 ЧЕРВНЯ ВІЙСЬКОВОЗОБОВ’ЯЗАНІ З ОБМЕЖЕНОЮ ПРИДАТНІСТЮ МАЮТЬ ПОВТОРНО ПРОЙТИ ВЛК
Міністерство оборони України нагадує: громадяни, які є військовозобовʼязаними і до 4 травня 2024 року …Читати далі