У Чортківській міській раді обговорювали розроблення брендування міста
У сесійній залі Чортківської міської ради відбулась робоча зустріч представників бізнесу, громадських активістів, працівників міськради із засновниками Агенції туристичних ініціатив, котра займається виготовленням брендування міст України. Тема – ознайомлення із напрацюваннями та досвідом агенції та обговорення можливості співпраці.
Презентувати свої успішні кейси приїхали Ігор Чава – керівник туристично-інформаційного центру у Дрогобичі та графічний дизайнер із Калуша Олег Білий.
«Колись я лише мріяв про той час, коли зможу залишити рідний Дрогобич та переїхати до більш розвиненого та цікавого Львова. Втім, настав момент, коли я зрозумів, що насправді проблема не у місті, а у мені та в людях, які тут живуть. Проблема у незнанні справжньої історії. А якщо не знати історію, тоді чим пишатись?
Відповідно ми із невеличкою командою вирішили робити зміни у власному місті. Ми почали активно розвивати туризм, адже це те, що дає економічні результати, це те, що можна побачити. Намагались об’єднати громадськість, владу та бізнес задля досягнення спільної мети. І крок за кроком почали давати результат», – розпочав Ігор Чава.
І справді, Дрогобич за останні роки направду потужно виріс туристично. Вони розробили комплексне брендування міста зі салоганом, який вже відомий на всю Україну – «Дрогобич – у ньому вся сіль». Все через солеварний завод у місті, який вважають одним із найстаріших у Європі. Його особливістю є й стара технологія виготовлення солі – шляхом виварювання розсолу. Окрім того, у підвалах міської ратуші відкрили музей ваг; непримітні великі стіни у різних куточках міста покрили муралами; зробили 10 найкращих місць для селфі у Дрогобичі тощо.
Після цього Агенції туристичних ініціатив вирішила проектувати досвід Дрогобича на інші міста, розробивши брендування Бориславу, Чорнобилю та Черкаській області.
У такій же послузі зацікавлена і Чортківська міська рада. У випадку узгодження всіх організаційних моментів, Агенція туристичних ініціатив розроблятиме брендування Чорткова. Робота складатиметься із кількох етапів:
✅аудит. Аналіз усіх державних та приватних туристичних об’єктів; відгуків туристів; скан соціальних мереж;
✅стратегія. Розроблення туристично-маркетингової стратегії та інструкції по впровадженню;
✅брендування. Створення візуальної комунікації та айдентики регіону; прописування правила користування брендингом;
✅консультація.

Останні новини

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ
ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу на зайняття посад незалежних членів наглядових рад закладів охорони здоров’я Чортківської …Читати далі
Проєкт порядку денного сто двадцять п’ятої сесії Чортківської міської ради VІІІ скликання
1.Про внесення змін до Програми фінансової підтримки Чортківського районного комунального підприємства « Трудовий архів» на …Читати далі
Тернопільський обласний центр підготовки громадян до національного спротиву продовжує навчання жителів області
Тернопільський обласний центр підготовки громадян до національного спротиву продовжує навчання жителів області У час, коли Україна …Читати далі
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРИЙОМ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ВІДШКОДУВАННЯ ВАРТОСТІ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ НА І-ІІ КВАРТАЛ 2026 РОКУ
Управління соціального захисту та охорони здоров’я Чортківської міської ради повідомляє про початок прийому пропозицій …Читати далі
КОЛЕКТИВ ЧОРТКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПІДТРИМУЄ ЗСУ!
У 2025 році колектив Чортківської міської ради задонатив 483 000 гривень на потреби Збройних …Читати далі






