У Чортківській міській раді обговорювали розроблення брендування міста
У сесійній залі Чортківської міської ради відбулась робоча зустріч представників бізнесу, громадських активістів, працівників міськради із засновниками Агенції туристичних ініціатив, котра займається виготовленням брендування міст України. Тема – ознайомлення із напрацюваннями та досвідом агенції та обговорення можливості співпраці.
Презентувати свої успішні кейси приїхали Ігор Чава – керівник туристично-інформаційного центру у Дрогобичі та графічний дизайнер із Калуша Олег Білий.
«Колись я лише мріяв про той час, коли зможу залишити рідний Дрогобич та переїхати до більш розвиненого та цікавого Львова. Втім, настав момент, коли я зрозумів, що насправді проблема не у місті, а у мені та в людях, які тут живуть. Проблема у незнанні справжньої історії. А якщо не знати історію, тоді чим пишатись?
Відповідно ми із невеличкою командою вирішили робити зміни у власному місті. Ми почали активно розвивати туризм, адже це те, що дає економічні результати, це те, що можна побачити. Намагались об’єднати громадськість, владу та бізнес задля досягнення спільної мети. І крок за кроком почали давати результат», – розпочав Ігор Чава.
І справді, Дрогобич за останні роки направду потужно виріс туристично. Вони розробили комплексне брендування міста зі салоганом, який вже відомий на всю Україну – «Дрогобич – у ньому вся сіль». Все через солеварний завод у місті, який вважають одним із найстаріших у Європі. Його особливістю є й стара технологія виготовлення солі – шляхом виварювання розсолу. Окрім того, у підвалах міської ратуші відкрили музей ваг; непримітні великі стіни у різних куточках міста покрили муралами; зробили 10 найкращих місць для селфі у Дрогобичі тощо.
Після цього Агенції туристичних ініціатив вирішила проектувати досвід Дрогобича на інші міста, розробивши брендування Бориславу, Чорнобилю та Черкаській області.
У такій же послузі зацікавлена і Чортківська міська рада. У випадку узгодження всіх організаційних моментів, Агенція туристичних ініціатив розроблятиме брендування Чорткова. Робота складатиметься із кількох етапів:
✅аудит. Аналіз усіх державних та приватних туристичних об’єктів; відгуків туристів; скан соціальних мереж;
✅стратегія. Розроблення туристично-маркетингової стратегії та інструкції по впровадженню;
✅брендування. Створення візуальної комунікації та айдентики регіону; прописування правила користування брендингом;
✅консультація.

Останні новини

Проєкт порядку денного сто двадцять п’ятої сесії Чортківської міської ради VІІІ скликання
1.Про внесення змін до Програми фінансової підтримки Чортківського районного комунального підприємства « Трудовий архів» …Читати далі
Тернопільський обласний центр підготовки громадян до національного спротиву продовжує навчання жителів області
Тернопільський обласний центр підготовки громадян до національного спротиву продовжує навчання жителів області У час, коли Україна …Читати далі
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРИЙОМ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ВІДШКОДУВАННЯ ВАРТОСТІ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ НА І-ІІ КВАРТАЛ 2026 РОКУ
Управління соціального захисту та охорони здоров’я Чортківської міської ради повідомляє про початок прийому пропозицій …Читати далі
КОЛЕКТИВ ЧОРТКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПІДТРИМУЄ ЗСУ!
У 2025 році колектив Чортківської міської ради задонатив 483 000 гривень на потреби Збройних …Читати далі
З 1 СІЧНЯ У ЧОРТКОВІ ЗАПРАЦЮЄ АВТОМАТИЧНА СИСТЕМА ОПЛАТИ ПРОЇЗДУ В ГРОМАДСЬКОМУ ТРАНСПОРТІ: ЩО ЗМІНИТЬСЯ?
Із 1 січня 2026 у Чортківській громаді в сфері громадських перевезень розпочне роботу оператор …Читати далі






