У Чортківській міській раді обговорювали розроблення брендування міста
У сесійній залі Чортківської міської ради відбулась робоча зустріч представників бізнесу, громадських активістів, працівників міськради із засновниками Агенції туристичних ініціатив, котра займається виготовленням брендування міст України. Тема – ознайомлення із напрацюваннями та досвідом агенції та обговорення можливості співпраці.
Презентувати свої успішні кейси приїхали Ігор Чава – керівник туристично-інформаційного центру у Дрогобичі та графічний дизайнер із Калуша Олег Білий.
«Колись я лише мріяв про той час, коли зможу залишити рідний Дрогобич та переїхати до більш розвиненого та цікавого Львова. Втім, настав момент, коли я зрозумів, що насправді проблема не у місті, а у мені та в людях, які тут живуть. Проблема у незнанні справжньої історії. А якщо не знати історію, тоді чим пишатись?
Відповідно ми із невеличкою командою вирішили робити зміни у власному місті. Ми почали активно розвивати туризм, адже це те, що дає економічні результати, це те, що можна побачити. Намагались об’єднати громадськість, владу та бізнес задля досягнення спільної мети. І крок за кроком почали давати результат», – розпочав Ігор Чава.
І справді, Дрогобич за останні роки направду потужно виріс туристично. Вони розробили комплексне брендування міста зі салоганом, який вже відомий на всю Україну – «Дрогобич – у ньому вся сіль». Все через солеварний завод у місті, який вважають одним із найстаріших у Європі. Його особливістю є й стара технологія виготовлення солі – шляхом виварювання розсолу. Окрім того, у підвалах міської ратуші відкрили музей ваг; непримітні великі стіни у різних куточках міста покрили муралами; зробили 10 найкращих місць для селфі у Дрогобичі тощо.
Після цього Агенції туристичних ініціатив вирішила проектувати досвід Дрогобича на інші міста, розробивши брендування Бориславу, Чорнобилю та Черкаській області.
У такій же послузі зацікавлена і Чортківська міська рада. У випадку узгодження всіх організаційних моментів, Агенція туристичних ініціатив розроблятиме брендування Чорткова. Робота складатиметься із кількох етапів:
✅аудит. Аналіз усіх державних та приватних туристичних об’єктів; відгуків туристів; скан соціальних мереж;
✅стратегія. Розроблення туристично-маркетингової стратегії та інструкції по впровадженню;
✅брендування. Створення візуальної комунікації та айдентики регіону; прописування правила користування брендингом;
✅консультація.
Останні новини
У ЧОРТКОВІ ВШАНУВАЛИ РОКОВИНИ 38-ОЇ РІЧНИЦІ АВАРІЇ НА ЧАЕС
Сьогодні, 26 квітня, у Чорткові біля пам’ятного знака жертвам Чорнобильської катастрофи відбулася поминальна панахида, …Читати даліІНДУСТРІАЛЬНИЙ ПАРК «CHORTKIV-WEST»: РОЗВИТОК ТРИВАЄ
Чортківську громаду з робочим візитом відвідав Андрій Мельник, національний експерт Організації Об’єднаних Націй з …Читати даліЗ БЮДЖЕТУ ГРОМАДИ ЗАКУПЛЯТИМУТЬ ДРОВА ДЛЯ РОДИН ЗАГИБЛИХ ТА БЕЗВІСТИ ЗНИКЛИХ ВОЇНІВ
Щоб підтримати родини загиблих та безвісти зниклих воїнів із Чортківської громади, депутатський корпус на …Читати даліКОЛЕКТИВ ЧОРТКІВСЬКОГО ДНЗ №1 ДОЛУЧИВСЯ ДО БЛАГОДІЙНОГО МАРАФОНУ, ЕСТАФЕТУ ПЕРЕДАЛИ ДНЗ №6
Педагоги Чортківського дошкільного закладу №6 долучилися до Всеукраїнського спортивного марафону «Крок» з нагоди Міжнародного …Читати даліЮНАЦЬКА ФУТЗАЛЬНА КОМАНДА ЧОРТКІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ №5 ПРОЙШЛА У ФІНАЛ РАЙОННОГО ЕТАПУ ЗМАГАНЬ «ПЛІЧ-О-ПЛІЧ»
На базі спортивного комплексу «Економіст» Чортківського навчально-наукового інституту підприємництва і бізнесу ЗУНУ відбувся ІІІ …Читати далі