Чортків online

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА ІНФОРМУЄ

Майже 2 млрд грн ПДВ: внесок бізнесу Тернопільщини у держбюджет

 

Податок на додану вартість стабільно залишається одним із ключових джерел наповнення державного бюджету. У січні-липні цього року суб’єкти господарювання Тернопільської області сплатили до держбюджету 1 млрд 970 млн грн ПДВ. Це на  500,5 млн грн, або 34% більше , ніж за аналогічний період минулого року.

Станом на початок серпня у регіоні зареєстровано 3652 платники ПДВ, з них  2982 юридичні особи  та  670 фізичних осіб-підприємців. Порівняно з минулим роком кількість зареєстрованих платників зросла на 89 суб’єктів господарювання.

Позитивна динаміка надходжень демонструє, що бізнес краю активно розвивається, а податкові надходження безпосередньо сприяють зміцненню економічної стабільності країни. Податкова служба області і надалі працюватиме над тим, щоб створювати для платників максимально прозорі, зрозумілі та сучасні умови ведення бізнесу, а також забезпечувати якісний супровід податкових процедур.

 

20 серпня – останній день подання звітності:

 

– декларації з акцизного податку за липень 2025 року;

– податковими агентами та платниками єдиного внеску податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за липень 2025 року;

податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) (крім громадян) за липень 2025 року у разі не подання податкової декларації на 2025 рік;

– податкової декларації з податку на додану вартість за липень 2025 року;

податкової декларації з рентної плати за липень 2025 року з розрахунком:

 

20 серпня – останній день сплати податку, збору (платежу):

 

– авансового внеску з військового збору за серпень 2025 року фізичними особами – підприємцями – платниками єдиного податку першої, другої та четвертої груп;

– авансового внеску з єдиного податку за серпень 2025 року платниками єдиного податку першої та другої груп;

– ЄСВ роботодавцями за найманих працівників за липень 2025 року, крім гірничих підприємств;

– авансового внеску з податку на доходи фізичних осіб за кожне місце роздрібної торгівлі пальним за серпень 2025 року фізичними особами – підприємцями на загальній системі оподаткування, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним;

– авансового внеску з податку на прибуток підприємств за кожне місце роздрібної торгівлі пальним за серпень 2025 року підприємствами, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним.

 

Довідково. Для своєчасного подання звітності до Державної податкової служби України та сплати податків і зборів до бюджету України пропонуємо користуватися інтерактивним Податковим календарем на серпень 2025 року, розміщеним на платформі Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР) за посиланням https://zir.tax.gov.ua/main/calendar/ (для зміни місяця використовуйте стрілку).

Послуги Контакт-центру ДПС: швидко, зручно, зрозуміло

Контакт-центр ДПС (Контакт-центр) надає фізичним та юридичним особам:

– інформаційно-довідкові послуги з питань оподаткування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (єдиний внесок), а також іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на ДПС;

– відомості щодо роботи Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС;

– інформацію про стан обробки звітності та функціонування електронних сервісів ДПС;

– персоналізовані дані щодо розрахунків з бюджетом, наявності податкового боргу та заборгованості з єдиного внеску.

Відповіді надаються за вибором фізичних та юридичних осіб за допомогою різних каналів комунікації: фіксованого та мобільного телефонного зв’язку, месенджерів, електронної пошти.

Крім того, Контакт-центр приймає:

– звернення заявників на сервіс «Пульс»;

– усні звернення громадян відповідно до ст. 5 Закону України від 02.10.1996 № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (із змінами);

– запити на інформацію згідно із Законом України від 13.01.2011 № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (із змінами);

– повідомлення від фізичних та юридичних осіб про особу, щодо якої проводиться перевірка, стосовно застосування до неї обмежень згідно із Законом України від 16.09.2014 № 1682-VII «Про очищення влади» (із змінами);

– інформацію від працівників ДПС та її територіальних органів про можливі факти корупційних або пов’язаних із корупцією правопорушень, а також інших порушень вимог Закону України від 14.10.2014 № 1700-VII «Про запобігання корупції» (із змінами), вчинених іншими працівниками ДПС.

Окрім цього, Контакт-центр забезпечує запис фізичних та юридичних осіб на відвідування центрів обслуговування платників.

Як зняти з обліку договори про спільну діяльність, управління майном і розподіл продукції

 

Договори про спільну діяльність, договори управління майном та угоди про розподіл продукції (далі – Договір) знімаються з обліку у контролюючих органах після їх припинення, розірвання, закінчення строку дії чи після досягнення мети, для якої вони були укладені, визнання їх недійсними у судовому порядку, а також у разі втрати ознак платника податку, які визначені Податковим кодексом України, за умови відсутності грошових зобов’язань і податкового боргу або після їх погашення (для договорів про спільну діяльність та договорів управління майном).

Для зняття з обліку Договору уповноважена особа (управитель майна, інвестор) зобов’язана протягом трьох робочих днів з дня припинення, розірвання, закінчення строку дії чи після досягнення мети Договору подати до контролюючого органу за своїм основним місцем обліку такі документи:

заяву про ліквідацію або реорганізацію платника податків за формою № 8-ОПП;

документ, підтверджуючий припинення, розірвання, закінчення строку дії чи досягнення мети Договору.

Подана заява за формою № 8-ОПП є підставою для прийняття рішення про проведення (не проведення) документальної позапланової перевірки платника податків.

При відсутності заборгованості, грошових зобов’язань і податкового боргу або після їх погашення, договір знімається з обліку в органах ДПС. Після зняття з обліку, за зверненням уповноваженій особі (управителю майна, інвестору) контролюючим органом видається довідка про зняття з обліку платника податків за формою № 12-ОПП.

 

 

Сектор інформаційної взаємодії

Головного управління ДПС у Тернопільській області

Рубрики: Новини

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Останні новини

ЧОРТКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Контакти:
48500, Україна, Тернопільська обл.
м.Чортків, вул. Тараса Шевченка, 21

тел. (03552) 2-99-00
info@chortkivmr.gov.ua
Перейти до вмісту