У Чортківській міській раді обговорювали розроблення брендування міста
У сесійній залі Чортківської міської ради відбулась робоча зустріч представників бізнесу, громадських активістів, працівників міськради із засновниками Агенції туристичних ініціатив, котра займається виготовленням брендування міст України. Тема – ознайомлення із напрацюваннями та досвідом агенції та обговорення можливості співпраці.
Презентувати свої успішні кейси приїхали Ігор Чава – керівник туристично-інформаційного центру у Дрогобичі та графічний дизайнер із Калуша Олег Білий.
«Колись я лише мріяв про той час, коли зможу залишити рідний Дрогобич та переїхати до більш розвиненого та цікавого Львова. Втім, настав момент, коли я зрозумів, що насправді проблема не у місті, а у мені та в людях, які тут живуть. Проблема у незнанні справжньої історії. А якщо не знати історію, тоді чим пишатись?
Відповідно ми із невеличкою командою вирішили робити зміни у власному місті. Ми почали активно розвивати туризм, адже це те, що дає економічні результати, це те, що можна побачити. Намагались об’єднати громадськість, владу та бізнес задля досягнення спільної мети. І крок за кроком почали давати результат», – розпочав Ігор Чава.
І справді, Дрогобич за останні роки направду потужно виріс туристично. Вони розробили комплексне брендування міста зі салоганом, який вже відомий на всю Україну – «Дрогобич – у ньому вся сіль». Все через солеварний завод у місті, який вважають одним із найстаріших у Європі. Його особливістю є й стара технологія виготовлення солі – шляхом виварювання розсолу. Окрім того, у підвалах міської ратуші відкрили музей ваг; непримітні великі стіни у різних куточках міста покрили муралами; зробили 10 найкращих місць для селфі у Дрогобичі тощо.
Після цього Агенції туристичних ініціатив вирішила проектувати досвід Дрогобича на інші міста, розробивши брендування Бориславу, Чорнобилю та Черкаській області.
У такій же послузі зацікавлена і Чортківська міська рада. У випадку узгодження всіх організаційних моментів, Агенція туристичних ініціатив розроблятиме брендування Чорткова. Робота складатиметься із кількох етапів:



Останні новини
ГОРІШНЬОВИГНАНСЬКА ГІМНАЗІЯ ТЕПЕР З ВЛАСНОЮ СОНЯЧНОЮ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЄЮ
Ще один важливий крок у рамках проєкту «Сонячний Чортків» – на території Горішньовигнанської гімназії …Читати даліВІДБУЛАСЬ НАРАДА З ПИТАНЬ ПІДГОТОВКИ ДО ОПАЛЮВАЛЬНОГО СЕЗОНУ
Сьогодні, 13 червня, відбулася нарада з питань щодо підготовки до опалювального сезону закладів житлово-комунального господарства, …Читати даліЛіто можливостей: топ вакансій від служби зайнятості Тернопільщини
У Тернопільській області актуальними є 2 тис. вакансій. Найбільше роботодавці шукають: водіїв, продавців, підсобників, …Читати даліТернопільська митниця забезпечила додаткові надходження до держбюджету
Ефективна робота працівників Тернопільської митниці в напрямку контролю за дотримання митних процедур дала змогу …Читати даліБЕЗ ПОПЕРЕДЖЕНЬ І ПОЯСНЕНЬ: ПРИВАТНИЙ ПЕРЕВІЗНИК У ЧОРТКОВІ НЕ ВИЇХАВ НА МАРШРУТ!
Сьогодні зранку жителі Чорткова зіткнулися з проблемою: як дістатись на роботу, у лікарню та …Читати далі