У Чортківській міській раді обговорювали розроблення брендування міста
У сесійній залі Чортківської міської ради відбулась робоча зустріч представників бізнесу, громадських активістів, працівників міськради із засновниками Агенції туристичних ініціатив, котра займається виготовленням брендування міст України. Тема – ознайомлення із напрацюваннями та досвідом агенції та обговорення можливості співпраці.
Презентувати свої успішні кейси приїхали Ігор Чава – керівник туристично-інформаційного центру у Дрогобичі та графічний дизайнер із Калуша Олег Білий.
«Колись я лише мріяв про той час, коли зможу залишити рідний Дрогобич та переїхати до більш розвиненого та цікавого Львова. Втім, настав момент, коли я зрозумів, що насправді проблема не у місті, а у мені та в людях, які тут живуть. Проблема у незнанні справжньої історії. А якщо не знати історію, тоді чим пишатись?
Відповідно ми із невеличкою командою вирішили робити зміни у власному місті. Ми почали активно розвивати туризм, адже це те, що дає економічні результати, це те, що можна побачити. Намагались об’єднати громадськість, владу та бізнес задля досягнення спільної мети. І крок за кроком почали давати результат», – розпочав Ігор Чава.
І справді, Дрогобич за останні роки направду потужно виріс туристично. Вони розробили комплексне брендування міста зі салоганом, який вже відомий на всю Україну – «Дрогобич – у ньому вся сіль». Все через солеварний завод у місті, який вважають одним із найстаріших у Європі. Його особливістю є й стара технологія виготовлення солі – шляхом виварювання розсолу. Окрім того, у підвалах міської ратуші відкрили музей ваг; непримітні великі стіни у різних куточках міста покрили муралами; зробили 10 найкращих місць для селфі у Дрогобичі тощо.
Після цього Агенції туристичних ініціатив вирішила проектувати досвід Дрогобича на інші міста, розробивши брендування Бориславу, Чорнобилю та Черкаській області.
У такій же послузі зацікавлена і Чортківська міська рада. У випадку узгодження всіх організаційних моментів, Агенція туристичних ініціатив розроблятиме брендування Чорткова. Робота складатиметься із кількох етапів:
✅аудит. Аналіз усіх державних та приватних туристичних об’єктів; відгуків туристів; скан соціальних мереж;
✅стратегія. Розроблення туристично-маркетингової стратегії та інструкції по впровадженню;
✅брендування. Створення візуальної комунікації та айдентики регіону; прописування правила користування брендингом;
✅консультація.
Останні новини
У ЧОРТКІВСЬКІЙ ЛІКАРНІ ВИКОНАЛИ КРАНІОПЛАСТИКУ ЧЕРЕПА ВАЖКОПОРАНЕНОМУ ВОЇНУ ЗСУ
На базі Чортківська центральна міська лікарня нейрохірурги Тернопільська обласна клінічна лікарня – Ігор Загрійчук …Читати даліЯКЩО ВОДОСТІЧНІ ТРУБИ ВАШОГО БУДИНКУ ВИХОДЯТЬ НА ДОРОГУ ЧИ ТРОТУАР, ПРИБЕРІТЬ ЇХ
Працівники муніципальної інспекції Чортківської міської ради нагадують жителям громади, що відведення дощових, талих вод …Читати даліНА БЛАГОДІЙНОМУ АУКЦІОНІ ЗІБРАЛИ ПОНАД 250 ТИСЯЧ ГРИВЕНЬ ДЛЯ 42 БРИГАДИ
Вже можна із впевненістю констатувати – задум із проведенням благодійного аукціону у Чорткові для …Читати даліВІДРАЗУ ДВОХ ГЕРОЇВ СЬОГОДНІ ЗУСТРІЧАВ ЧОРТКІВ…
Важко тримати себе у руках та стримувати сльози, коли дізнаєшся про чергові втрати у …Читати даліЧОРТКІВ МІЖНАРОДНИЙ: У ГРОМАДУ НАДІЙДУТЬ ЧЕРГОВІ ІНВЕСТИЦІЇ ІЗ НІМЕЧЧИНИ
Міжнародна співпраця Чортківської міської ради продовжує приносити дивіденди. Чортків та німецький Бад-Зоден-Зальмюнстер, які минулого …Читати далі