Начальник відділу:
ЛЕВКОВИЧ Уляна Володимирівна
Контакти
e-mail: info @ chortkivmr.gov.ua
адреса: 48500, Тернопільська область, м.Чортків, вул.Тараса Шевченка 21.
Розпорядок роботи:
Понеділок–Четвер
08:00 до 17:15
П’ятниця
08:00 до 16:00
Обідня перерва
13:00 до 14:00
Загальний відділ
Основними завданнями відділу є:
- встановлення у міській раді єдиного порядку документування управлінської інформації і роботи з документами, методичне керівництво і контроль за дотриманням установленого порядку роботи з документами у виконавчих органах міської ради та структурних підрозділах апарату міської ради;
- підготовку до передачі в архівний сектор міської ради;
- забезпечує впровадження та контролює дотримання виконавчими органами міської ради та структурними підрозділами апарату міської ради вимог Інструкції з діловодства;
- вживає заходів до зменшення обсягу службового листування в апараті міської ради;
- проводить перевірку стану діловодства у виконавчих органах міської ради;
- забезпечує дотримання єдиних вимог щодо підготовки документів;
- проводить аналіз інформації про документообіг, необхідної для прийняття управлінських рішень;
- організовує збереження документаційного фонду міської ради та користування ним;
- організовує за дорученням керівництва підготовку проектів документів, забезпечує оформлення і випуск документів;
- організовує друкарське виготовлення, копіювання і тиражування документів;
- завіряє печаткою документи відповідно до вимог, передбачених Інструкцією з діловодства в міській раді;
- забезпечує ведення діловодства по заявах і скаргах громадян їх прийняття, реєстрацію і передачу за призначенням, реєстрацію і надсилання відповіді на них;
- готує довідки, звіти, інформації, доповідні записки, аналіз та узагальнення по заявах і скаргах громадян;
- виконує інші функції, які випливають з покладених на нього завдань.
Начальник відділу – ЛЕВКОВИЧ Уляна Володимирівна
тел. (03552) 2-23-77
email: info@chortkivmr.gov.ua
Головний спеціаліст – ГЛИБЕНКО Наталія Василівна
тел. (03552) 2-23-77
email: info@chortkivmr.gov.ua
Працівники загального відділу апарату Чортківської міської ради протягом
I кварталу 2024 року:
-щоденно приймали юридичні документи, звернення громадян, які надходили електронною поштою, поштою, наручно та через систему електронної взаємодії СЕВ ОВВ.
-працювали з документами із грифом «Для службового користування» (напрацьовані методичні рекомендації щодо роботи із документами із грифом «Для службового користування»).
-проводили реєстрацію вхідної та вихідної документації;
-проводили контроль за станом виконання юридичних документів та звернень громадян;
-проводили перевірки зберігання і використання печаток і штампів в управліннях та відділах міської ради;
-підготували та здали в архів документи за 2023 рік;
-взяли участь у підготовці та зареєстровали 98 розпоряджень міського голови, з них: 95 розпоряджень з питань основної діяльності та 3 з адміністративно-господарських питань.
Всі юридичні документи, заяви, звернення і скарги громадян, які надходили до міської ради реєструвалися у загальному відділі в системі електронного обліку та встановлено контроль за дотриманням термінів розгляду 921 документа вхідної кореспонденції.
Електронною поштою надійшло -227 звернень, поштою -203, отримано наручно -173, по системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ) надійшло 311 листів.
З них надійшло 838 юридичних документів, а саме:
- розпоряджень Тернопільської військової адміністрації – 23;
- розпоряджень Чортківської військової адміністрації – 17;
- розпоряджень територіального центру комплектування – 41;
- від Міністерства цифрової трансформації – 11;
- від Державної аудиторської служби – 24;
- від Асоціації міст України- 17
- від Департаменту стратегічних розслідувань – 12;
- від Державного підприємство «Національна інформаційна система» - 13;
- від Чортківського районного відділу національної поліції – 58;
- від Антимонопольного комітету – 7;
- від Державної міграційної служби – 3;
- від Чортківського районного суду – 28;
- від Тернопільської військової адміністрації та її структурних підрозділів – 317;
- від інших державних установ – 223;
- запитів на публічну інформацію – 38
- адвокатських запитів – 6.
Надійшло 245 звернень від громадян, а саме:
- земельні питання – 9;
- питання з транспорту та зв’язку – 7;
- фінансові питання та матеріальної допомоги – 4;
- питання комунальних господарств та благоустрою – 16;
- житлові питання – 8;
- питання екології та природних ресурсів – 14;
- питання освіти, культури, туризму – 4;
- питання діяльності органів місцевого самоврядування та виконавчої роботи - 9;
- заяви на «Картку Чортків’янина» - 162;
- інші питання – 12.
Працівниками загального відділу зареєстровано та відправлено 736 документів вихідної кореспонденції, а саме:
- відповіді на юридичні листи – 246;
- відповіді на звернення громадян – 63;
- проміжні відповіді – 24;
- ініціативні листи – 388.
Робота зі зверненнями громадян буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності та спрямованою лише на поліпшення якості розгляду заяв громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.